AktuelnoVesti

VW Golf GTI, GTD i GTE

7.12KPregleda

Tresla se gora, rodio se VW GTI

Pre dvadesetak godina, udarni događaj automobilske industrije bila je promocija novog VW Golfa GTI.

Od tog uzbuđenja ostalo je još isto onoliko koliko od lanjskog snega.

Teško je to reći, a još teže napisati, Golf GTI je samo senka nekadašnjeg slavnog GTI bratstva.

Razloga je mnogo, a najveći svakako da su gotovo svi proizvođači ne samo prišli već i prevazišli VW Golf GTI standarde.

Novi Golf GTI nudi 2,0 litarski turbo benzinac sa 245 KS i 370 Nm obrtnog momenta.

Podaci o ubrzanju za sada nisu saopšteni, a nema ni zvaničnih informacija o Golfu GTI TCR koji bi po nekim ranijim glasinama trebalo da ima 295KS.

Golf GTI stiže sa 6 stepenim manuelnim menjačem ili opciono sa sedmostepenim automatskim sa dvostrukim kvačilom. Tu je daptivno DCC oslanjanje, aluminijumske felne od 17″ (opciono 18″ ili 19″), kočiona klešta su lakirana u crvenoj boji,… 

Unutrašnjost krasi pre svega kožni volan sa zaravnjenim donjim delom i crvenim šavovima, kao i sportske pedale i sedišta sa karakterističnim kariranim dezenom.

Golf GTD

Osim GTI modela, novi Golf je stigao i u GTD opciji.

Pod haubom je 2,0 litarski četvorocilindrični dizel motor sa 200KS i 400 Nm obrtnog momenta. To je snažnije za 16KS i 20 Nm u odnosu na prethodnika. 

Golf GTE

Golf GTE, u Plug-in Hybrid tehnologiji  kreće u život sa 1,4 litarskim turbo benzincem i elektromotorom. Ukupno razvijaju 245KS i 400 Nm, kao i litijum-jonskim baterijama od 13 kWh i 6-stepenim DSG menjačem sa dvostrukim kvačilom.

Golf GTE u elektro modu može da postigne maksimalno 130 km/h, a električna autonomija je oko 60 km.

Zbog ovog poslednjeg, verovatno još i nećemo dobiti performanse GTI modela, jer prema svemu GTE je znatno performantniji…

 

 

Top Reviews

Video Widget

gallery