Volkswagen Tiguan na testu „severnog jelena“ – dominacija elektronske kontrole stabilnosti
Prvi prolazak je napravljen pri brzini od 75 kilometara na čas. Najindikativnije u ovom pokušaju je to što kontrola stabilnosti delovala odlučno, usporavajući automobil tokom izlaska iz zone čunjeva, tako da je izlazna brzina bila vrlo mala.
Najveća brzina kojom je vežba obavljena, bez rušenja čunjeva, iznosila je 77 km/h. Kao i u prethodnom slučaju, kontrola stabilnosti je delovala intenzivno.
Još dve stvari su za pohvalu: prvo, naginjanje karoserije je neznatno izraženo, i drugo, u drugoj zoni čunjeva ogibjenje je odskočilo nekoliko puta zaredom ne narušavajući kontrolu nad vozilom.
Pri većoj brzini, primera radi 78 km/h, najupečatljivije je to što su odskoci ogibljenja bili mnogo izraženiji nego u prethodnom slučaju. Vozač se nije osećao sigurnim, tako da nije mogao da upravlja vozilom na način na koji je želeo.
Slalom
U ovoj vežbi, Volkswagen Tiguan je relativno sporo prolazio čunjeve. Kao tokom manevra izbegavanja, elektronska asistencija stabilnosti je bila angažovana gotovo neprekidno, što je vozaču pružalo osećaj odsustva fluidnosti prilikom promena pravaca.
Vrele Gume
Izvor: km77.com via YouTube