Bestseler u Srbiji za 2021. već poznat?
Nakon jučerašnje inovativne i vrlo zanimljive online press prezentacije, prve takvog tipa u našoj zemlji, na kojoj su predstavljene treće generacije Dacijinih velikih aduta, Sandero Stepway i Logan, danas je u Beogradu za srpske novinare organizovana i test vožnja modela Dacia Sandero Stepway. Prenosimo vam utiske uživo.
Vozimo model 1.0 Tce 90 Comfort. Dakle, benzinski trocilindraš (već znamo da dizelaša nema) sa 90 konjskih snaga i šestostepenim manuelnim menjačem.
Prvi utisak jeste da ovo više apsolutno nije u pitanju Dacia kakvu poznajemo od ranije. Rumunski brend krupnim koracima sustiže standarde „većih“ evropskih proozvođača, pre svega grupacijskog partnera Renault. Nije samo nova platforma izvedena iz modela Renault Clio V razlog što Sandero Stepway podseća na ovaj prošlogodišnji bestseler u Srbiji.
Enterijer, menjač, volan, tehnologija, ali i kompletan utisak iz vožnje vrlo podsećaju na stariji i veći brend po kojem Renault Grupa nosi ime. Vrlo prijatna pozicija sedenja i udobnost (vozačkog) sedišta podsetili su nas možda više na Captur druge generacije, koji je predstavlje negde u isto ovo vreme prošle godine. Za sud o agregatu zapremine svega 999 kubika moraćemo da sačekamo malo duže vožnje. Iz Dačije tvrde da je reč o elastičnom i potpuno novom agregatu koji će tek biti hit na tržištu.
Pored toga, Sandero Stepway je viši, prostraniji i komforniji od Clia V, pa nije ni čudo što iz Dacia Srbije mnogo očekuju od ovog modela. Iz ličnog ugla, Stepway nije ni spolja ružniji od Clia, naprotiv. Konkretno, Sandero Stepway se veličinom pozicionira negde tačno između modela Clio V i Captur II. Za one koji nemaju problem (kompleks) sa tim da im na automobilu piše Dacia, Sandero Stepway, koji se , mora biti u užem izboru.
Atraktivne cene (u nastavku) i akcijske ponude sigurno su veliki adut uz pomoć kojeg se očekuje da ovaj model sigurno bude jedan od najprodavanijih na našem tržištu ove godine.
Cenovnik
Već sledeće nedelje na detaljnom testu imaćemo istu verziju, ali sa TNG (LPG) koja će verujemo biti posebno tražena. Tada ćemo moći detaljnije da vam prenesemo utiske, ali u uporedimo ga sa ovom klasičnom benzinskom varijantom. Tom prilikom uporedićemo i reći nešto više pre svega o potrošnji. Iskreno, baš oko potrošnje smo malo skeptični kada je u pitanju ovaj klasični, a novi, 1.0 Tce 90.
I o svim drugim segmentima koji jedan ovakav model čine ili demantuju „best buy“ opcijom, tom prilikom.
4 Komentara
Comments are closed.
[…] Nastavljamo azbučnim redosledom i donosimo vam priču sa jednodnevne novinarske vožnje modela koji bi trebalo da bude predstavnik B segmenta. Zašto Dacia Sandero Stepway više nije B kategorija, ali i šta sve jeste, čućete se iz prvih utisaka automobila za koji je već sada jasno da će biti glavni konkurent za titulu „srpski bestseler 2021„. […]
Poštovani DUDE, ajd molim te javi mi gde ima da se kupi taj tvoj električni bmw star 6 godina da je presao 50.000km, hoću i ja jedan takav, a voleo bih upoznati osobu koja kupi elektro auto za debele pare i onda ga vozi manje od 4~5.000km godisnje….
Ajd javi mi gde to ima…
Ili prestani širiti lazne informacije s ciljem da se popljuje nešto sto se tebi ne svidja….
Postovanje…
Nema više jeftinih auta. Dacia Sandero 13.000
Stvarno mislim da „novo je novo“, ne važi više
Cim dodas nesto opreme na Stepway, cena ide u nebo. Jeste lep i znatno unapredjen, ali nesto mi je drazi polovan BMW i3 na struju, iz 2015-e, sa 50.000km. Em je BMW, em je voznja skoro, pa besplatna.
Vreme pred nama je puno izazova…mnogo ce se toga izdesavati u godina koje slede.