S novim dizajnom zadnjeg dela Lexusa NX za 2022., japanska marka izbacuje logo sa „zadnjica“ budućih modela, a umesto njega će mesto zauzeti natpis „LEXUS“.
Ispostavlja se da će svi serijski automobili japanske premijum marke proći ovaj tretman, ne samo koncepti poput LF-30 i LF-Z Electrified.
U nedavnom intervjuu, Brejn Bolejn, šef Lexusovog globalnog departmana za marketing, potvrdio je da će ovo rešenje biti primenjeno i na novom LX-u. Dakle, svi budući modeli će imati natpis umesto logoa na zadnjem delu. Nismo sigurni da li nam se to sviđa, ali kao i u slučaju BMW-ovih novokomponovanih „nozdrva“, „dabrovih zuba“ ili kako već hoćete, moraćemo s tim da se pomirimo.
„Potreban nam je način da naglasimo da dolaze promene što se Lexusa tiče. Ovo se možda čini kao glup način, ali privlači pogled“, rekao je Bolejn. On je na umu imao sledeće poglavlje u Lexusovoj strategiji elektrifikacije.
S druge strane, ono što će radovati buduće kupce ove japanske marke je da će se u njenim budućim modelima naći Toyotin novi info-zabavni sistem, koji je razvijen unutar kuće, tako da će frustrirajuće aktuelno rešenje sa džojstikom biti uskoro deo prošlosti.
U zavisnosti od modela, novi info-zabavni sistem će biti dostupan u dijagonalama od 8 do 14 inča, uz funkciju osetljivosti na dodir. Navigacija bazirana na Google mapama, bežična Apple CarPlay i Android Auto konektivnost i onlajn ažuriranje softvera, takođe su u igri.
Vrele Gume
1 Komentar
Comments are closed.
[…] (Vrele gume) […]