AktuelnoVesti

Subaru slavi 70 godina postojanja

2.68KPregleda

Od ratnog aviona do automobila za sladokusce

 

 

 

Subaru! Nikada masovan, nikada u rukama skorojevića, brend koji poštuju  istinski zaljubljenici u automobil, upravo slavi 70. rođendan

 

 

Korporacija Subaru vuče korene iz Laboratorije za istraživanje aviona osnovane 1917. godine, koja je kasnije postala Nakajima Aircraft Co. Ltd. Nakon niza reorganizacija, Fuji Heavi Industries Ltd. je osnovana 15. jula 1953. godine, koja je kasnije preimenovana u sadašnji naziv, Subaru Corporation, 1. aprila 2017.

 

 

 

Od svog osnivanja, kompanija se proširila na različite poslove – automobilsku kao svoju primarnu delatnost, zajedno sa vazduhoplovstvom, industrijskim proizvodima, eko-tehnologijama, proizvodnjom autobusa i montažnim stambenim poslovima.

 

 

Danas su automobilska i vazduhoplovna industrija dva stuba poslovanja kompanije

 

 

U automobilskom poslovanju, kompanija je predstavila svoje prvo vozilo 1958. godine, Subaru 360, mini automobil dizajniran da ispuni koncept japanske vlade o „narodnom automobilu“.

 

 

 

Od tada, Subaru je nastavio da isporučuje prepoznatljive tehnologije i proizvode kao što je Leone, prvo japansko masovno proizvedeno vozilo sa pogonom na sve točkove (AVD).

 

 

 

Legaci, koji je predvodio bum karavana; napredni sistem za pomoć vozaču EieSight; i sportski automobil Subaru BRZ i električni SUV na baterije Solterra, oba razvijena zajedno sa Toyota Motor Corporation, donoseći novu vrednost kupcima kao odgovor , a ponekad i ispred vremena.

 

 

 

Tokom godina, Subaru je dobijao snažnu podršku kupaca širom sveta, obeležavajući kumulativnu proizvodnju AVD od 20 miliona jedinica u 2021. i kumulativnu globalnu prodaju od 5 miliona Subaru vozila opremljenih EieSight-om 2022. godine.

 

U vazduhoplovstvu, od prvog leta prvog japanskog mlaznog aviona T-1, 1958. godine, kompanija je unapređivala svoje tehnologije učešćem u domaćim programima razvoja aviona i međunarodnim programima zajedničkog razvoja. Subaru će nastaviti da raste sa tri osnovna poslovanja: odbrambenim programima, komercijalnim programima kao što je Boing 787 i programima za helikoptere kao što je UH-2.

 

Pod novim menadžerskim timom koji je preuzeo dužnost u junu ove godine, Subaru grupa će dodatno ubrzati svoje napore kao jedan tim da odgovori na ovu eru značajnih promena u automobilskoj industriji.

 

 

Sa našim proizvodima i predlozima vrednosti, Subaru će nastaviti da pruža „uživanje i mir uma“ kroz različite napore da obogati srca i živote ljudi tako što će ostati blizu naših kupaca i društva. Sa ciljem „Pružanja sreće“ ljudima, društvu, pa čak i zemlji, Subaru će težiti održivom rastu Subaru grupe i ostvarenju prijatnog i održivog društva.

 

 

 

Kratka istorija Subaru Corporation:
1917: Chikuhei Nakajima osniva Laboratoriju za istraživanje aviona.
1918: Laboratorija za istraživanje aviona je preimenovana u Fabriku aviona Nakajima (kasnije uključena kao Nakajima Aircraft Co., Ltd. 1931.).
1945: Nakajima Aircraft Co., Ltd. je reorganizovan u Fuji Sangio Co., Ltd. i prelazi sa proizvodnje aviona na proizvodnju civilne robe.
1950: U skladu sa Zakonom o reorganizaciji kompanije, Fuji Sangio Co., Ltd. je podeljen na 12 kompanija, uključujući Fuji Kogio, Fuji Jidosha Kogio i Utsunomiia Shario.
1953: Pet od 12 kompanija, uključujući Fuji Kogio, doprinose kapitalu za osnivanje Fuji Heavi Industries Ltd. (Fuji Heavi Industries kasnije preuzima i spaja se sa pet kompanija 1955.).
2017: Fuji Heavi Industries Ltd. je preimenovana u Subaru Corporation.

Poreklo imena Subaru:
Subaru je japanski naziv za zvezdano jato Plejade u sazvežđu Bika, koje se u Japanu naziva i „Muturaboši“ (Šest zvezda).
Sa istorijom da je Fuji Heavi Industri osnovana kapitalnim ulozima pet kompanija sa korenima u Nakajima Aircraft, a kasnije stečena i spojena sa ovih pet kompanija, kompanija je usvojila naziv Subaru za svoja vozila kako bi simbolizovao spajanje i jedinstvo šest kompanija .
Subaru je bio prvi brend koji je koristio japansko ime za svoja vozila.

 

 

BONUS VIDEO: Evo zašto se Subaru Forester pravi automobil i za šumu i za pozorište 

 

 

 

 

Ostavite komentar

Top Reviews

Video Widget

gallery