AktuelnoIndustrijaVesti

Stellantis ulaže sredstva u Alfu Romeo, Lanciju, DS i Chrysler narednih 10 godina

3.42KPregleda

I druge marke koje nisu najuspešnije na tržištu, poput DS-a i Chryslera, takođe će dobiti šansu da se dokažu u sledećih deset godina.

 

Otkada se FCA spojio s PSA grupom formirajući Stellantis, mnogi se pitaju da li pod krovom novog konglomerata ima mesta za 14 različitih automobilskih marki. Pitanje je potpuno validno, budući da među njima ima kompanija koje imaju značajnih finansijskih teškoća, a u njih se ubrajaju Alfa Romeo, Lancia, DS Automobiles i Chrysler.

 

Šef Stellantisa, Karlos Tavarez, već je potvrdio da ne postoje neposredni planovi za ukidanje bilo kojeg od navedenih brendova, jer evropska „trojka“ radi na novim modelima koji na scenu stupaju već 2024. Chrysler sa svoja dva modela će takođe „preživeti“ u okviru Stellantisa, jer je Portugalac „željan da ovoj marki podari budućnost“.

 

Tavarez je obećanje dao pre nekoliko dana tokom „Future of the Car Summita“ Financial Timesa: „Svakome dajemo šansu u okviru vremenskog perioda od 10 godina. Obezbedićemo desetogodišnje finansiranje za formiranje strategija vezanih za najznačajnije modele. Generalni direktor treba da bude jasan kada su u pitanju proizvođači, kupci, ciljevi i komunikacije u okviru brendova. Ako uspeju, sjajno. Svakoj marki je data šansa da uradi nešto drugačije i privuče kupce.“

 

Dakle, Stellantis ne samo što zadržava sve svoje brendove, već svakom od njih pruža šansu za uspeh kroz desetogodišnje finansiranje. Od četiri navedene „problematične“ marke, jedino se budućnost Alfe Romeo čini svetlijom, s obzirom da se Giuliji i Stelviju pridružuju kompaktni Tonale i mali Brennero, oba krosoveri. DS Automobiles takođe proširuje gamu s lansiranjem DS 4 hečbek/krosovera i DS 9 perjanice, praktično luksuznije verzije Peugeota 508.

 

Biće interesantno videti kako će se situacija narednih godina razvijati s Lancijom, budući da ova marka u ponudi trenutno ima samo jedan model – vremešni Ypsilon, koji se prodaje isključivo u Italiji. Pitanje je takođe šta će se desiti s Abarthom, s obzirom na to da Stellantis već ima SRT kao performantnu diviziju.

 

Vrele Gume

Top Reviews

Video Widget

gallery