Ugledni YT kanali u Francuskoj hakovani zbog besplatne reklame
Iako mi ovde u Srbiji dobro znamo da zastupnici Škode imaju „zmiju u džepu“ i da se za marketinški novčanik ne hvataju nikako, izgleda da su za njihove kolege u Francuskoj ipak samo mačiji kašalj.
Budući da u Francuskoj pored Renaulta i Dacie i ostalih domaćih brendova koji drže preko 50% tržišta, Škoda Fabia nije baš svima pred očima i model o kojem se posebno razmišlja, zarad svoje besplatne promocije pribegli su nesvakidašnjem triku. Razlog naravno borba za tržišni „ritejl“ (prodaja jedan na jedan) jer tenderi tamo drugačije funkcionišu.
Najnovija istraživanja u EU pokazuju da skoro 80% kupaca automobila pre odluke šta kupiti konsultuje ugledne YT kanale i recenzente od poverenja koji kao i naš „drug direktor“ nemaju baš dlaku na jeziku.
Elem, pošto objektivnost profesionalnih YT recenzenata nije moguće kupiti, smisli su odličan plan , „hajde da im hakujemo priloge i na njih postavljamo svoje bilborde pa ne moramo plaćati ni njima pa čak ni YT reklamu“.
Rečeno, učinjeno…
Odabrali su tri ugledna YT kanala: „Vlog Cars Passion„, „Mécanique Sportive“ i „Le Billet Auto“ i hakovali njihove video recenzije.
Kako?
Kreirali su bilborde na kojoj se predstavlja Fabia, i virtuelno ih ubacili kraj puta u testove konkurentnih Peugeot, Citroen i Renault modela.
Zbog svega, autori su svoje testove ponovo aploudovali što znamo da YT publika ne voli i nemilosrdno kažnjava.
Iza svega stoji izvesna Agencija Track BBD koja je startovala ovu eksperimentalnu kampanju 27.06. i traje do danas 04.07.
Šta reći? Novo doba više ne ceni ni pravila zanata ni profesionalnu etiku.
Ako ne mogu da kupim YT autora za „šricer i kavurmu“ onda ću da ga hakujem…
BONUS: TEST ŠKODA FABIA
Tekst: Lidija Piroški
1 Komentar
Comments are closed.
Ha ha ha. Koji su ovi VW prevaranti.
Znate šta je Škoda još hakovala? FAS – Fiat automobile Srbija.