Retrovizor

Sedmica u retrovizoru 26.3.2017.

1.1KPregleda

Dobar vetar

Kada sajam postane salon, deset običnih na jedan premijum

Dobra sedmica je za nama!

BMW je prikazao najviše mašte, Mercedes bogatstva, a Audi mudrosti Twituj ovo!

Čak ni najveći optimisti nisu očekivali ovako dobar vetar sa obala Save. Nekadašnji sajam bliže pojmu vašara, postao je pravi pravcati SALON automobila, kakav nije viđen u proteklih četvrt veka. Time je gotovo sve rečeno! Dim roštilja zamenile su ženevske i nacionalne premijere, a sumorne hale postale su praznik za oči i za dušu , nikada bliže šmeku najvećih svetskih automobilskih salona.

Impresivan je to sudar naše realnosti gde tržišno caruju polovnjaci vredni hiljadu-dve evra i gladi za novim i dobrim automobilom. Valja reći, sva ova ogromna ulaganja u opremanje štandova nemaju nikakvog ekonomskog smisla. To suštunski raduje, jer nismo zaboravljeni, Srbija je opet na svetskoj automobilskoj mapi.

Naravno, kao i u svakoj utakmici i ovde je mnogo kombinatorike, taktike, dobrih, osrednjih pa i loših igrača. Nemačka premijum trojka je održala lekciju i stiče se utisak stala protiv svih. Njih deset običnih udara na svaki pojedinačni premijum. BMW je prikazao najviše mašte i energije, Mercedes se prikazao najbogatijim a Audi najkomercijalnijim.

Za njima krenuše i ostali. Dobre ponude, novi modeli, mada potpuno iskreno očekivao sam više noviteta iz Ženeve. Izostali su najpopularniji, Range Rover Velar, Toyota Yaris, Volvo XC60, VW Arteon, Alpina 110, Mercedes E cabrio, Mazda MX-5,…

Međutim to nam sreću nikako ne kvari. Publika u Srbiji konačno je između ostalih dobila priliku da odmeri Opel Insigniju, Alfa Romeo Stelvio, Škodu Kodiaq, Nissan Micru, Mercedes All Terrain, Peugeot 5008, Hyundai i30, BMW električnu seriju, Land Rover Discovery, pa čak i njegovo veličanstvo Rolls Royce. Malo li je?

Naravno, ima u ovoj dinamičnoj utakmici još čitava četa okoštalih marketinških i PR skretničara koji još uvek pokušavaju da organizuju ofdajd zamku i dobru akciju učine besmislenom. Njihov alat je cenzura medija i lično shvatanje objektivnog stava. Cenzura medija u automobilskoj branši Srbije je dovedena do savršenstva. Čast izuzecima, budžeti većine su usmereni u sumnjive kanale i/ili samo onim besmislenim poltronskim i nisko rangiranim „redakcijama“ koje jedna od druge prepisuju smaračke hvalospeve.

Ona čuvena politička cenzura o kojoj se toliko priča je još u osnovnoj školi u odnosu na gore pomenutu po metodologiji selekcionisanja podobnih i ignorisanja onog koji to nije.

Šta je tu je, idemo dalje i bez pardona, ma koliko oni skretali pogled od istine i potpisnika ovih redova. Kada shvate da su oduvani biće im kasno, jer vetar je konačno „okrenuo“ iz pravog kvadranta.

Miodrag Piroški

 

Ostavite komentar

Top Reviews

Video Widget

gallery