AktuelnoPRVesti

Rimac i Bugatti pod jednim krovom sada i zvanično

3.56KPregleda

Rimac Automobili i zvanično udružuje snage s Bugatti Automobilesom, u okviru nedavno najavljene kompanije Bugatti Rimac d.o.o., uz blagoslov Porschea AG.

 

Kratka ali bogata desetogodišnja istorija hrvatske kompanije, koju je osnovao i pokrenuo jedan čovek, Mate Rimac, sada pravi naredni veliki iskorak, jer je od 1. novembra počela da radi kao Bugatti Rimac.

 

Rimac grupa će biti glavni akcionar u novoformiranoj kompaniji s 55% udela. Mate Rimac će zadržati svoje učešće u Rimac Grupi s 35%, a tu su i Porsche s 22%, Hyundai Motor Group s 11% i ostali investitori s 32% udela. Razvoj, proizvodnja i isporuka baterijskih sistema, pogonskih sklopova i drugih komponenti za električna vozila, po kojima je Rimac poznat i kojima su poverenje dali mnogi proizvođači automobila, biće podeljen u okviru novog entiteta Rimac Technology, koji će biti u 100% vlasništvu Rimac grupe.

 

Bugatti Rimac predstavlja jedinstvenu kombinaciju dva automobilska i tehnološka pionira. Tehnička stručnost i neumoljiva inovativnost Rimca u sferi električnih vozila, zajedno s Bugattijevim 110-godišnjim nasleđem u oblasti dizajna i inženjeringa, sada su kombinovani unutar vodećeg svetskog proizvođača hiperautomobila. Porsche će naravno igrati značajnu ulogu u zajedničkoj kompaniji kao strateški partner. Pored dva menadžera, proizvođač sportskih automobila iz Cufenhauzena će imenovati i dva člana nadzornog odbora, Olivera Blumea i Luca Meškea.

 

Kao generalni direktor direktor Rimac grupe, Mate Rimac će voditi i Bugatti Rimac i novu diviziju, Rimac Technology.

 

Globalno sedište Bugatti Rimca nalazi se u trenutnoj bazi kompanije na periferiji Zagreba, u Hrvatskoj, ali će blagovremeno biti izmešteno u nedavno najavljeni Rimac Campus vredan 200 miliona evra, na površini od 200.000 m2, koji takođe služi kao dom Rimac Technologyja.

 

Budući da je izgradnja kompleksa već započela, zajedničko istraživanje i razvoj budućih hiperautomobila Rimac Automobila i Bugattija, uskoro će se odvijati u Rimac Campusu – koji bi trebalo da bude otvoren 2023. Inovacije u oblasti visoke tehnologije čine osnovu ovog savremenog objekta, s kapacitetom da ugosti 2.500 ljudi. Bugatti Rimac počinje s radom s 435 zaposlenih u okviru nove kompanije, od kojih će 300 biti u sedištu u Zagrebu, a 135 u Molshajmu u Francuskoj. Pored toga, 180 ljudi na lokaciji Bugatti Engineeringa u Volfsburgu, podržaće novu kompaniju. Rimac Technology će imati preko 900 zaposlenih, dok Rimac grupa broji preko 1.300 zaposlenih na različitim lokacijama.

 

U novom upravnom odboru Bugatti Rimca, Kristof Pjošon će biti glavni operativni direktor. On je prethodno bio na poziciji generalnog direktora u Bugatti Automobilesu. Larisa Flajšer dolazi na mesto glavne finansijske direktorke. Prethodno je bila šef kontrole u Porscheu u oblastima digitalizacije i razvoja novih poslovnih modela. Emilio Skervo je imenovan za šefa tehnologije, koji je prethodno bio na istoj poziciji u Rimac automobilima.

 

Rimac Automobili i Bugatti Automobiles će nastaviti da posluju kao zasebni brendovi i proizvođači, zadržavajući svoje individualne proizvodne pogone u Zagrebu i Molshajmu, kao i kanale distribucije.

 

Rimac Technology će nastaviti da se bavi inovacijama, razvijajući sisteme i tehnologije vozila za mnoge globalne OEM proizvođače. Naravno, inovativna tehnologija će se naći i u  budućim modelima Bugattija i Rimca.

 

Komentarišući prvi dan poslovanja novopečene kompanije, Mate Rimac, generalni direktor Bugatti Rimca, kaže: „Čast mi je što vodim ovu novu fuziju automobilskih umova i započinjem ono što će bez sumnje biti uspešno, revolucionarno i uzbudljivo novo poglavlje za sve uključene. Takođe sam izuzetno radoznao da vidim koliko će dubok uticaj Bugatti Rimac imati na industriju, i radujem se razvoju inovativnih novih hiperautomobila i tehnologija.

 

Teško je naći bolji spoj od Rimca i Bugatija. Ono što svaka strana donosi na sto u smislu tehničke stručnosti, znanja i istorije automobila, čini recept za uspeh. Brza operativnost Rimca i veštine u oblasti elektrifikacije, savršena su dopuna Bugattijevom izuzetnom nasleđu i vrhunskoj izradi. Ostanite s nama za neke zaista izvanredne projekte u budućnosti.”

 

„Uveren sam da smo pronašli pravu kombinaciju iskustva i znanja, inovativne snage i timskog duha za menadžment“, kaže Luc Meške, zamenik predsednika Izvršnog odbora i član odbora za finansije i IT u Porsche AG. „Iz tog razloga sam veliki optimista. S obzirom na to da mi je ovaj projekat blizak srcu, nastaviću da ga pratim sa strašću i u budućnosti.“

 

Oliver Blume, predsednik upravnog odbora Porschea, naziva spajanje dve kompanije kao „savršeno rešenje“ za sve uključene: „Zajedno stvaramo automobilsku kompaniju visokih performansi. Uspeli smo da pozicioniramo tradicionalni brend Bugatti, zajedno s njegovom harizmom, kao proizvođača koji će stvarati vrednosti i u budućnosti. Bugatti oličava fascinaciju i strast, a Rimac ima veliku inovativnu snagu i tehničku stručnost.“

 

Izvor: Bugatti Rimac

1 Komentar

Comments are closed.

Top Reviews

Video Widget

gallery