Interesantno, kontrola klima uređaja je preuzeta od restilizovanih Tiguana i Arteona.
„Livestream“ premijera je trebalo da bude održana danas, ali su u Volkswagenu odlučili da nešto ranije predstave svog predstavnika iz B segmenta. Budući da se radi o redovnoj restilizaciji, promene su prilično značajne, počev od „anfasa“, koji dobija LED svetlosnu traku, koju smo već imali prilike da vidimo na osveženom Tiguanu.
Kada smo već kod svetala, farovi su takođe unapređeni, izgledaju modernije i u standardnom su LED izdanju. Kada su u pitanju bogatiji paketi opreme, VW će opciono u ponudu po prvi put staviti sofisticiranu matričnu postavku. Još vidljivije promene se tiču zadnjeg dela, gde Polo usvaja šira kućišta, nalik na onim kod Golfa, što mu daje na ozbiljnosti.
Kao što je slučaj na većim VW modelima, ali i Škodama i Seatima, naziv modela sada ponosno počiva na zadnjim vratima. R-Line dobija (nažalost) kvartet lažnih završetaka izduvnih cevi, i mada se radi o aktuelnom dizajnerskom trendu, u Volkswagenu su mogli i bez toga.
Model sportskog izgleda standardno počiva na naplacima od 16 cola, dok niže pozicionirani modeli koriste jedinice od 15 cola.
Dolazi red i na kabinski prostor; VW je revidirao info-zabavne sisteme u svojoj gami, a najveća varijanta dolazi s ekranom osetljivim na dodir razmere 9,2 inča. Još jednu značajnu stavku čine modernije kontrolne jedinice klima uređaja, pozajmljene od Tiguana i Arteona. S restilizovanom verzijom, Polo takođe usvaja digitalni klaster instrumentacije, standardan u ponudi, što znači da je analogna verzija stvar prošlosti. Kod niže pozicioniranih modera će biti razmere 8 inča, dok u zavisnosti od nivoa opreme može da „poraste“ do 10,25 inča.
Spisak motora uključuje uobičajene „dežurne krivce“, a počinje s atmosferskom, 1,0-litarskom jedinicom s 80 ks (59 kW) i 93 Nm, koje isporučuje preko petostepenog manuelnog menjača. Sledi 1.0 TSI, u ponudi s 95 ili 110 konja, dostupan sa sedmostepenom DSG transmisijom, koja je opcija kod slabijeg a standardna kod snažnijeg modela.
Kao što je bilo očekivano, TDI agregata nema u ponudi, ali oni koji žele da uštede mogu da se odluče za 1.0 TGI s 90 ks (66 kW) i 160 Nm, koji kao gorivo koristi komprimovani zemni gas i ima za cilj da isporuči efikasnost dizela uz smanjenje emisije izduvnih gasova.
Perjanica je ponovo Polo GTI, ali na njega ćemo morati da sačekamo do leta, kada će imati oficijelnu premijeru. U međuvremenu, VW će restilizovanog novajliju plasirati u revidiranoj strukturi nivoa opreme: Polo, Life i R-Line, na taj način šaljući Trendline, Comfortline i Highline u „penziju“.
Vrele Gume
1 Komentar
Comments are closed.
[…] Premijera je zakazana za sledeći mesec, a novajlija iz B segmenta će po prvi put (konačno) počivati na MQB-A0 platformi VW grupe, koju koriste i Seat Ibiza i Volkswagen Polo. […]