Proizvodnja modela Toyota Land Cruiser premašila je 10 miliona primeraka!
Legendarni japanski terenac nastavlja da obara rekorde
Toyota Land Cruiser, model s najdužim stažom na tržištu počeo je da se prodaje daleke 1951. godine. Značajno je doprineo rastu poverenja u japanski brend koji je već decenijama sinonim za kvalitet, dugotrajnost i pouzdanost.
Toyota Motor Corporation (Toyota) nedavno je objavila da je ukupna svetska prodaja svih serija Land Cruiser premašila 10 miliona vozila. Land Cruiser je najduže prodavani Toyotin automobil. Pušten je u prodaju 1. avgusta 1951. godine, kao Toyota „Jeep BJ“. Njegova proizvodnja traje već 68 godina.
Izvoz Land Cruisera je u punoj meri započeo sa serijom 20, koja je predstavljena u novembru 1955, četiri godine nakon predstavljanja vozila prve generacije. Otada je Toyota dosledno razvijala varijante koje zadovoljavaju potrebe kupaca, ne ugrožavajući pouzdanost, dugotrajnost i vozne karakteristike na lošim putevima koji su predstavljali temelje razvojnih koncepata na kojima se Land Cruiser zasniva. Land Cruiser je zbog toga nastavio da uživa podršku kupaca širom sveta. Izvoz je u početku iznosio svega 100 vozila godišnje, ali je 1965, 10 godina nakon što je izvoz uzeo puni zamah, ta brojka premašila 10.000 primeraka godišnje. Danas se Land Cruiser prodaje u oko 170 zemalja i regiona u celom svetu, a godišnja svetska prodaja je oko 400.000 primeraka.
Land Cruiser je značajno doprineo povećanju poverenja u marku Toyota širom sveta i stvorio uporište za povećanje Toyotinog izvoza. Zahvaljujući izuzetnoj pouzdanosti i trajnosti, postoje regioni u kojima se i dan danas koristi Land Cruiser serije 40, nekih 50 godina nakon proizvodnje.
Istorija Land Cruisera simbolizuje Toyotin QDR – kvalitet, dugotrajnost i pouzdanost. Istovremeno, to je izvor Toyotine proizvodnje automobila za svet i za ljude. Land Cruiser je pouzdani pratilac u radu i životu na raznovrsne načine; to je automobil koji prevozi ljude i robu i koji ispunjava ljudske snove o kretanju; to je automobil koji omogućava ljudima da idu kuda god žele, kada žele i da se zdravi i sigurni vrate svojim kućama.
U Africi se Land Cruiser koristi za dostavu humanitarne pomoći; u Burundiju za prevoz dece obolele od malarije u bolnicu; a u izbegličkim kampovima u Ugandi za prevoz pacijenata u klinike.
U Australiji, Land Cruiser se koristi za mobilnost u rudnicima cinka i bakra nekih 1600 metara ispod površine; koristi se i za teranje stoke na velikim imanjima od 8000 kvadratnih kilometara.
U Kostarici, u Centralnoj Americi, postoje područja na kojima se Land Cruiser koristi za berbu šargarepe na 3500 metara nadmorske visine, na strminama na kojima i ljudi teško stoje – zato što je „jedino Land Cruiser u stanju da dođe do tih polja“.
Zaista, postoje mnoga mesta širom sveta na kojima bi danas svakodnevni život bio gotovo nemoguć bez Land Cruisera.
Gledajući prema napred, u svrhu ispunjavanja zahteva – pa čak i iznad očekivanja kupaca, razvoj Land Cruisera će se odvijati na temelju ideje da će se koristiti u svim delovima sveta; zbog toga Toyota namerava da postavi još strože standarde i nastavi da proizvodi automobile s ciljem stvaranja zaista jedinstvenog vozila.
Od pokretanja prodaje Land Cruisera serije 20, 1955, Toyota je povećala broj zemalja u koje izvozi ovaj model, uz fokus na Centralnu i Južnu Ameriku, Srednji istok i jugoistočnu Aziju. Land Cruiser se prodaje u otprilike 170 zemalja i regiona, a 2018. godine prodato je oko 400.000 vozila. Iako se većina Land Cruisera proizvodi u Japanu, sklapanje rastavljenih vozila (CKD) odvija se i u Keniji i Portugalu.
[…] automobile i njihove vlasnike da govore o kvalitetu, i do dana današnjeg, oni otvoreno kažu da je Toyota Land Cruiser jedan od najboljih SUV modela na […]
Toyota Land Cruiser iMercedes G-class………pa nekoliko mjesta prazno……recpect. Malo su glomazni za voznju po gradu i mozda nezgrapni na auto putu, ali ko jos ne bi volio da ima takav auto koji svojom prohodnoscu i pouzdanoscu odusevljava.