AktuelnoVesti

Premijera uživo: Škoda Kodiaq restilizacija

2.97KPregleda

Škoda možda nije „izmislila“ SUV segment, ali kada je Trekka terenac stupio na scenu 1966., termin „SUV“ nije ni postojao.

 

Radna mašina rođena na Novom Zelandu i bazirana na originalnoj Octaviji, usledila je 2009., kada je Škoda iznedrila svoj prvi moderni SUV – Yeti. Premotajmo dešavanja do 2016. i uvidećemo da je s lansiranjem Kodiaqa započela era rastućeg portfolija modela s povišenim klirensom.

 

Više od četiri godine i 600.000 jedinica kasnije, vreme je da Kodiaq prođe kroz redovnu restilizaciju. „Tizer“ kampanja koja je dovela do današnje premijere je nagovestila redizajnirane kompletne LED farove i zadnja svetla, ali naravno da to nije sve što se promena tiče. Škoda je obećava i „tehnološka unapređenja“ za svoj sedmosed, kao deo izmena u enterijeru.

 

U Mladoj Boleslavi će skinuti veo i s nekih interesantnijih verzija, a tu pre svega mislimo na atraktivni Sportline, luksuzni Laurin & Klement i performantno orijentisani RS. Što se potonjeg tiče, najavljeno je odbacivanje turbodizel postavke, čije će mesto zauzeti benzinac. U međuvremenu, podsetimo da je Kodiaq najbrži sedmosed SUV na Nirburgringu.

 

Sa restilizacijom Superba, Škoda je uvela matrična LED svetla, kao i kod četvrte generacije savremene Octavije. Škoda će verovatno i revidiranom Kodiaqu podariti istu tehnologiju. U planu je i kompletno digitalni klaster instrumentacije, s ekranom info-zabavnog sistema od 9,2 inča.ž

 

Što se motora tiče, Škodina SUV perjanica dobija 1.5 TSI za verzije s prednjim pogonom, dok će skuplje ispod haube posedovati 2.0 TSI, dostupan uz VAG-ov ekološki podobniji 2.0 TDI Evo. Pogon na sve točkove je naravno u igri. U zavisnosti od motora, kupci će moći da biraju između šestostepenog manuelnog i sedmostepenog automatika s dvostrukom spojnicom.

 

 

Vrele Gume

Top Reviews

Video Widget

gallery