Može li se osveženjem modela nadoknaditi generacijski zaostatak?
Dok je Mercedes novom C klasom bukvalno “oduvao” postojeću seriju 3 iz BMW po pitanju svih tehničkih rešenja i kvaliteta opreme, BMW pokušava da spase što se spasiti može.
Osvežena BMW serija 3
Što se tiče spoljašnjeg dizajna promene su vidljive na maski, branicima s prednja svetla su kod nekih modela adaptivna Matrix LED. Primetan je svežiji dizajn aluminijumskih točkova i nove farbe tip “Skyscraper Grey” metalik i “Brooklyn Grey” metalik.
Najviše promena je vidljivo u unutrašnjosti gde je BMW konačno upristojio prevaziđeni izgled.
Prednjom konzolom dominira takozvani zakrivljeni ili “Curved Display”, sa 12.3-inčnim digitalnim instrumentima i 14.9-inčnim infotainment sistemom sa BMW iDrive 8 operativnim sistemom.
Naravno, još uvek instrument tabla ostaje ona ista, bez većih mogućnosti individualizacije.
Očigledno, osvežena verzija legendarne trojke nastavlja sada već uhodanim BMW tempom, bez većih ulaganja u razvoj modela.
Kupci su tu da plate visoki cenu vozila uz minimalna ulaganja i omoguće rekorde profite, što zaista zabrinjava sve njegove iskrene ljubitelje!
Na raspolaganju je sledeća paleta:
BMW 318i – 2.0 sa 156KS
BMW 320i – 2.0 litarski sa 184KS
BMW 330i – 2.0 litarski 245KS
BMW M340i xDrive – 3.0 sa 374KS
BMW 318d – 2.0 litarski turbo-dizel od 150KS
BMW 320d – 2.0 litarski turbo-dizel sa 190KS
BMW 330d – 3.0 litarski turbo-dizel šestocilindrični motor sa 286KS
BMW M340d xDrive – 3.0 litarski turbo-dizel šestocilindrični motor sa 340KS
BMW 320e – 2.0 litarski turbo-četvorocilindraš hibrid sa kombinovanih 204KS
BMW 330e – 2.0 litarski turbo-četvorocilindraš hibrid sa kombinovanih 292KS
1 Komentar
Comments are closed.
BMW u bilo koji varijanti pre nego Mercedes.