80% svih Mercedesa G klasa od 1979. godine i danas na putevim širom sveta
Govoreći o očekivanjima za novu električnu G klasu, Michael Schiebe, izvršni direktor AMG-a i šef poslovnih jedinica G klase i Maybacha, navodi da očekuje da će ona držati korak sa svojim SUS rođacima kada je u pitanju radni vek.
„80 odsto G klasa koje su ikada proizvedene je još uvek na tržištu“, rekao je Schiebe grupi novinara u Francuskoj. „Ovi automobili imaju veoma dug životni vek.“
Mercedes je napravio 500.000-u G klasu prošle godine, što znači da ih je i danas na putu 400.000, prema kompaniji. Poređenja radi, Porsche kaže da je oko 70 procenata svih proizvedenih 911-ica još uvek u voznom stanju.
Iako Schiebe nije otkrio kakav tržišni udeo očekuje da će električni G imati u paleti G klase, on je optimista da će i prodavci i kupci biti zadovoljni. „Trudimo se da budemo kompanija fokisirana na kupca“, rekao je Schiebe. „Želimo da isporučimo ono što kupci žele. A ako zahtevaju V8 motore, onda je naš posao da isporučimo veoma efikasne i veoma moćne V8 motore. „Novi električni G otvara nove mogućnosti za naše dilere“, dodao je on. Kupce koje možda nismo privlačili u prošlosti, sada imamo priliku da ih privučemo.“
„Imamo kupce koji zaista vole V8, rekao je Schiebe. „I oni će zauvek voleti V8 u G klasi. Oni mogu da nastave sa G63. Zatim otvaramo i dostupnost za kupce koji žele da imaju veoma efikasan pogon motora sa unutrašnjim sagorevanjem visokih performansi, šestocilindrični G550. A onda imate električni za one koji vole oblik, izgled i osećaj G klase, ali kažu „danas više ne želim da vozim G klasu sa motorom sa unutrašnjim sagorevanjem“. „Tako da smo u stvari uradili, iz poslovne perspektive, neku vrstu strategije smanjenja rizika.“
Izvor: Autoblog.rs