Vesti

Opel Combo Life

Promocije

2.29KPregleda

Ako tražite konvencionalu alternativu u Cactus stilu hiper dizajniranom Citroenu Berlingo, onda je to Opel Combo Life. To je možda najsnažniji utisak koji je ekipa “Vrelih guma” ponela sa prezentacije pete generacije ovog porodičnog i poslovnog trasportera, održane u Riselshajumu.

Koliko u društvu pomentog Berlinga i Peugeot-ovog Riftera, Combo uspeva da bude autentičan, govori i podatak o platformi na kojoj je nastao.

Naime EMP2 platforma koji je PSA grupacija razvila, podržava četiri širine osovine, pet različtih međuosovinskih rastojanja, dve arhitekture kokpita, dve različite arhitekture zadnje osovine kao i šest modula zadnjeg dela vozila.

Ovo poslednje podrazumeva slobodu kreiranja različitih dužina vozila, konfiguracije sa pet ili sedam sedišta uključuju i zadnju klupu iz jednog dela ili odvojena sedišta.

Nema sumnje da će svaki od članova PSA porodice imati mogućnost da zahvljujući ovoj platformi zadrži individulanost u okviru grupacije.

Proizvođač iz Riselshajma, prezentaciju je osmislio kao prikaz evolucije od prvih karavan karoserijkih formi iz pedesetih do danas. Stoga pre obraćanja product menadžera, svi novinari prolaze istorijsku indoktrinaciju u fabričkom muzeju “Classic Garage”.

Sistemi za asistenciju u vožnji usmereni su na porodičnog korisnika. Pomenimo kameru za vožnju unazad sa ptičijom perspektivom i prikazom od 180 stepeni. Head up display dodaje malo premijum tehnologija, a naročito je interesantan “Flank guard”. Reč je o zvučnom i video upozorenju kada pri oštrom skretanju postoji opasnost da ce ogrebe bočna strana vozila.

Iako je arhitektura enterijera u velikoj meri uniformna, 28 kabinskih pregrada za odlaganje, koliko god da su korisne, toliko su i problem ako zaboravite u kojoj ste od njih odložili neku preko potrebnu sitnicu. Čak tri sedišta imaju mogučnost isofiks instalacije dečijeg sedišta.

Opel mnogo ne haje popularnu hajku na dizel i samouverneo Combo nudi sa 1.5 litraskim trubo dizel motorom od 1.5 litara u varijantma sa 102 i 130 ks.

Turbo benzinac zapremine 1,2 litara sa direktnim ubrizgavanjem dostupan je sa izlaznom snagom od 110 „konja“. Uz standardni manuelni šestostepeni menjač, premijeru su segmnetnu ostvruje osmostepeni automatik. Svi motori podležu “Euro 6 Temp” standardu emisije štetnih gasova.

S obzirom da na duge staze, 1,2 litarki benzinac ima potencijal da se pokaže kao mudriji izbor najveću kilometražu prevalili smo uprvo u njemu. Izvanredna zvučna izolacija, skoro pa limuzinsko ogibljenje i odlična elastičnost motora, osnovni su utisci.

Ipak ne trena ni zaboraviti komercijalnu verziju, jednostvno nazvanu Combo koja ima nosivost 1000 kg uz mogućnost smeštaja dve Euro palete. Tu je i “Wok Site set up”, koji podrazuma viši klirens, prednje anti rol barove, veći obim točkova i “IntelliGrip” adaptivnu kontrolu trakcije.

Bez obzira za koju se namenu koristi, Combo definitivno opravdava marketinške slogane “Najbolji prijatelj porodice” i “Novi tehno revolucionar”.

Iz Russelsheima za “Vrele gume”:
Stefan Stojković i Miroslav Šosberger

Top Reviews

Video Widget

gallery