Vesti

Novi Renault Clio 1,3 One Edition 130 Edc

Jedan od najboljih

Renault CLIO
13.1KPregleda

Kada je popularni CLIO u pitanju onda ova peta generacija malog Francuza zaista spada u sam vrh kvaliteta. Još nam je u mislima fantastična KLIO TROJKA (od pre desetak godina) i posebno pripremljen KLIO SPORT od 200KS. Medjutim, u grupi sasvim uobičajenih komercijalnih RENOA KLIO, ovaj najnoviji je PUN POGODAK…

Renault CLIO

Bili smo u njemu i prevalili dovoljno kilometara da bi ga baš upoznali i predstavili. Ali, pre naših utisaka dužni smo podsetiti na ono što je već objavljeno i što predstavlja pravu diku i ponos NOVOG RENAULT CLIO.

Nezavisna organizacija Euro NCAP je proglasila novi Renault CLIO za najsigurniji gradski automobil (zajedno sa Audijem A1) među modelima ispitanim u protekloj godini.

Najprodavanije vozilo grupe Renault je testirano sredinom prošle godine. Tada je postiglo najbolju ocenu na osnovu postignutih vrhunskih rezultata, nezavisno od segmenta.

Renault CLIO

Konstruisan je na potpuno novoj Alijansinoj modularnoj platformi CMF-B. Novi CLIO se odlikuje optimizovanom konstrukcijom karoserije, obnovljenom strukturom sedišta i sigurnosnim pojasevima koji su osmišljeni na način da pružaju optimalnu podršku za sve putnike. Bez obzira na njihovu veličinu ili položaj u automobilu. Ukupnoj sigurnosti doprinose i pirotehnički predzatezači i graničnici sile zatezanja.

Renault zagovara upotrebu tehnologije Fix4sure zbog njene izuzetne sposobnosti da zadrži putnike na mestu i spreči podvlačenje.

Osim toga je zahvaljujući vrhunskoj prostranosti novog Renaulta CLIO u njega moguće postaviti dečije sedište bilo koje vrste, napred i pozadi, uz pomoć pričvrsnih tačaka ISOFIX i sistema i-Size, a pruža i bolju zaštitu za glave putnika u zadnjem delu vozila u slučaju bočnog sudara.

Novi CLIO nudi i bogatu serijsku opremu. Ona uključuje: 6 vazdušnih jastuka, ABS sa sistemom za pomoć pri naglom kočenju, kameru i radar (koje omogućavaju rad sistema za održavanje vozila u saobraćajnoj traci, sistema za prepoznavanje saobraćajnih znakova sa praćenjem ograničenja brzine kao i sistema upozorenja na sigurnosni razmak i kočenja u nuždi), tempomat/graničnik brzine, upozorenje na neprivezani sigurnosni pojas (važi i za zadnja sedišta ako se na njima nalaze putnici) kao i poziv hitnim službama u slučaju nezgode.

Uz to su se za bolju vidljivost pobrinula serijska full LED prednja svetla, automatsko uključivanje kratkih/dugih svetala i samozatamnjujući retrovizor.

Kao svestrani gradski automobil, novi CLIO nudi najbolju sigurnost u svim svojim verzijama. Time ponovo potvrđuje Renaultovu stručnost u području sigurnosti za sve. Bilo da se radi o putnicima ili drugim učesnicima u saobraćaju. Obnovljenim izgledom, naprednom tehnološkom opremom i svim svojim inovacijama novi CLIO otvara novo poglavlje u strategiji proizvoda grupe Renault i nudi najbolje u području sigurnosti u ovom najprodavanijem francuskom automobilu na svetu

Kada NOVIM KLIO prokrstarite gradski ulicama a takodje i širokim auto putevima, prvi utisak je njegova sjajna pokretljivost koju omogućava turbo benzinski agregat sa 130 KS, u vozilu teškom samo 1245 kilograma. Novi KLIO koji nam je bio ustupljen od beogradske kancelarije RENO-NISAN, opremljen je maksimalno kvalitetno a krajnja cena mu je 18.790 evra…

Bilo bi previše opširno navoditi sve ono što je ugradjeno u tog sjajnog Francuza, a oni koji su zainteresovani za kupovinu mogu sve podatke pronaći na zvaničnom sajtu RENAULT NISAN SRBIJA ili na sajtu poznatog diistributera HIT AUTA, kojim rukovodi nekadašnji karting i auto as, gospodin ZORAN DRAGOJ.

HIT AUTO je već odavno stekao visok ugled, poseduje jedan od najboljih servisa u zemlji, na Starom Sajmištu u Beogradu, a ZORAN DRAGOJ se od starta afirmisao kao svetski poslovan i KOREKTAN profesionalac.

Renault CLIO

Kao i mnogi moderni automobili i NOVI KLIO ima mnoštvo takozvanih ASISTENCIJA ZA VOZAČA, pa je zaista neophodno pre testiranja njegovih voznih karakteristika sve detaljno upoznati.
Prostor u kabini je sasvim solidan i napred i pozadi, volan se namešta i po visini i po dubini, menjač je automatski a postoje i polugice iza upravljača za promenu stepena prenosa. Dobra instrument tabla i veliki tablet ekran upotpunjuju opremu NOVOG KLIA. Za vrhunsku bezbednost su postavljeni i DISKOVI NA SVIM TOČKOVIMA, a ono što spada u baš značajnu pomoć su KAMERE na svim stranama, pa i KAMERA 360 stepeni, iz visine. Parkiranje sa tim dodacima je znatno olakšano a NOVI KLIO ima i  mogućnost SAMOSTALNOG PARKIRANJA.

Tokom vožnje i naročito i trenucima kada počinjete sa preticanjem NOVI KLIO će vas obradovati svojom agilnošću, svojom snagom koju ostvaruje i zarad male mase kompletnog vozila.

 NOVI Renault Clio 1.3  One edition 130 EDC

Karoserija : kompakt, 5 vrata, 5 sedišta; d x š x v 4.050 x 1.798 x 1.440 mm; međ. rast. 2.583 mm; masa 1.248 kg; prtljažnik 391 l
Motor : benzin, 4 cilindra, turbo, 1.333 ccm; 130 KS pri 5.000 o/min; 240 Nm pri 1.600 o/min
Transmisija  : automatska, EDC,  pogon na prednje tokove
Kočnice : diskovi napred i nazad
Pneumatici : DUNLOP 205/45 R17
Performanse : 0–100 km/h 9,0 s; maks. brzina 200 km/h; potrošnja na putu od 5,5 do 6.5 l/100km;.. u gradu 9 litara, emisija C02 119 g/km

Izvor: Moj Svet Brzine / Đorđe Đenić

3 Komentara

  1. Ako se ne varam, njegov davni predak, Renault 5 (još nedje imam tu brošuru 😊), je prvi uveo turbo benzinac u ovu klasu.

Comments are closed.

Top Reviews

Video Widget

gallery