Oni koji žele da poseduju Fordovu limuzinu, moraće da je potraže van granica svoje zemlje, a čak i u tom slučaju, tržište je priliko „tanko“.
Nekada marka koju smo povezivali s tipičnim trozapreminskim limuzinama, Ford ih više ne proizvodi u matičnoj zemlji, što je pomalo paradoksalno. Ipak, u Kini je tradicionalna karoserijska konfiguracija i dalje vrlo popularna, pa je tamo čak prisutna posebna verzija Taurusa i „liftbek“ povišenog klirensa pod imenom Evos. Oba modela su isključivo vezana za najmnogoljudniju zemlju sveta, ali Ford ne odustaje od ovog tržišnog segmenta u potpunosti, jer je spažen naslednik Monda/Fusiona, što znači da, uslovno rečeno, „plavi oval“ se ne odriče u potpunosti sedana.
Model uhvaćen u objektive špijunskih foto-aparata u velikoj meri podseća na Evos, predstavljen na Salonu automobila u Šangaju u aprilu. Samim tim, bilo je za očekivati da će ekipa iz Kolesa.ru uraditi verne rendere, tačnije Nikita Čujko.
Budući da će dotični automobil verovatno mnoge detalje preuzeti od Evosa, Čujku je posao bio donekle olakšan, bar što se tiče prednjeg dela automobila. U međuvremenu, „zadnjica“ više naginje limuzinskoj formi nego što je slučaj s Evosom, s iskošenijim staklom i dužim poklopcem prtljažnika. Ruska publikacija takođe „prognozira“ da bi novi model mogao da dođe u formi neke vrste „krosover sedana“, s obzirom na povišen klirens.
S tim u vezi treba spomenuti da su neki od „špijuniranih“ automobila bili „bliže tlu“, što sugeriše da bi novajlija zaista mogao više da gravitira limuzinskoj teritoriji. Ipak, pored Kine, gde Ford može prodavati tipične model iz D segmenta? U delovima istočne Evrope i Azije su ovakvi automobili i dalje dobrodošli, a validno tržište za njih može biti i Južna Amerika. Bilo kako bilo, biće interesantno videti kako će Ford reklamirati novi model u eri krosovera i SUV-a.
Vrele Gume
Izvor: Kolesa.ru