Broj novih registracija u Nemačkoj je pao za čak 19 odsto u februaru, na 194.349.
Jasno je da mere koje se preduzimaju povodom sprečavanja širenja koronavirusa uzimaju svoj danak. Ipak, neki su bili na dobitku poput Tesle (napredak od 180 odsto na 2.371 primerak), Land Rovera (23 odsto) i Mini (19 odsto).
Marke koje su doživele najveći pad su Dacia (-51 odsto), Ford (-40 odsto), Kia (-31 odsto), Mercedes-Benz (-28 odsto) i Hyundai (-24 odsto). Tržišni lider, Volkswagen, takođe je zabeležio „minus“, i to 9,7 odsto.
Prodajni saloni u Nemačkoj su zatvoreni, što je deo vladninih mera da se uspore mutacije koronavirusa.
Februarske brojke je objavilo nemačko saobraćajno telo KBA, a radi se o najslabijem drugom mesecu u godini još od 2007.
„Nemačko tržište putničkih automobila ponovo ide ka katastrofalnim godišnjim rezultatima. Pad od 25 odsto u broju novih registracija u prva dva meseca je gotovo nemoguće nedoknaditi tokom ostatka godine“, rekao je predsednik VDIK-a, Rajnhard Cirpel.
On je apelovao na vladu da dozvoli otvaranje prodajnih salona u proleće, koje je ključno za poslovanje.
Vrele Gume