AktuelnoVesti

Mercedes preuzima strategiju iz Srbije

6.19KPregleda

Mercedes prodaje sva svoja maloprodajna mesta u Nemačkoj

 

 

Kako prenosi Rojters, uprava Mercedes-Benza planira da na sledećem sastanku akcionara i menadžera predloži da se čitava maloprodajna mreža ovog giganta ustupi (proda) specijalizovanim firmama za ovu delatnost

 

 

Ako se za Srbiju bar po nečemu može reći da je predvodnik nekog biznis modela, onda je to u slučaju Mercedesa koji je prvo na našem tržištu od 2013. godine sve prodajne salone i dilersku mrežu i uvoznička ovlaštenja prepustio švajcarskoj specijalizovanoj firmi Emil Frey koja u Evropi u automobilsko-teretnom sektoru zapošljava oko 40.000 stručnjaka iz ove oblasti.

 

 

 

Iz stečenog iskustva kroz odlične prodajne rezultate Emila Frey u Srbiji i Crnoj Gori koje su pratili i izvanredno uhodana dilerska mreža, Mercedes je po svemu sudeći odlučio da ovaj princip primeni i na matičnom tržištu.

 

 

Ustupanje prodajno-seevisne mreže se odnosi na 20 filijala sa ukupno 80 prodajnih mesta u kojima ima 8000 zaposlenih,  procenjujući da svaka filijala vredi do 40 miliona evra.

 

Potencijalni kupci moraju, između ostalog, da ponude „stručnost u maloprodaji automobila“ i držati se garancija posla u Nemačkoj, rekao je proizvođač automobila.

 

Odluka se odnosi na svih 80 autokuća, “bez obzira da li se nalaze u ruralnim ili urbanim regijama”, rekao je portparol Mercedesa za nemačke medije. To znači: Filijala u sedištu kompanije u Štutgartu je takođe dostupna za preuzimanje.

 

Istovremeno, kompanija jasno daje do znanja da niti jedna filijala neće biti zatvorena, te da grupacija nije u finansijskim teškoćama te da neće biti masovnih otpuštanja, jer je cilj zadržati radna mesta u Nemačkoj.

 

Očigledno, Mercedes-Benz ovim potezom pre svega namerava da svoje potencijale usmeri prema proizvodnji modela a da prodaju prepusti specijalizovanim kompanijama.

 

BONUS TEST: Mercedes GLC 220d, najbolji dizel klasik u 2023.

 

 

 

Top Reviews

Video Widget

gallery