Proizvođač iz Hirošime je svetski priznat kao kreator veoma lepih automobila, koji uspeva da samostalno opstane, bez „pripajanja“ i „partnerstava“ radi ostvarivanja „ekonomije obima“
Pozdravljamo takav način poslovanja, uz pohvale za dizajn i pogonske sklopove kod nove generacije Mazdinih modela.
Bez neke game u „nemačkom“ stilu, koja se sastoji od svega i svačkega, Mazda i dalje uspeva da „začini“ stvari. Četvta generacija „trojke“ dolazi kako u hečbek, tako i limuzinskom izdanju, uz mehanički srodan krosover u formi CX-30.
Zgodno „uglavljen“ između CX-3 i CX-5, model za 2021. (za američko tržište) polako otkriva svoje tajne. Sada je kompanija odlučila da istakne perjanicu u ovoj proizvodnoj liniji, a ona dolazi opremljena Skyactiv-G 2,5-litarskim turbomotorom.
Isporučuje 250 ks i 435 Nm s visokooktanskim benzinom, odnosno 230 konja i 420 Nm s regularnim. Kompanija je najavila novajliju, ali je odlučila da odloži obelodanjivanje svih sočnih detalja, koji se tiču performansi i cena.
Umesto toga, kompanija saopštila da će novi CX-30 ući u prodaju pre kraja ove godine, kao i da će posedovati standardan i-Activ pogonski sistem na sve točkove, tako da terenska vožnja neće predstavljati problem.
Motor je naravno pozajmljen od Mazde3 Turbo, tako da se tu mogu izvesti i neke paralele što se cene tiče. Ukoliko pođemo od premise da performantni hečbek košta oko 31.000 dolara u baznoj konfiguraciji, za očekivati je da krosoverski pandan bude nešto skuplji.
Vrele Gume