AktuelnoPRVesti

„Made in Germany“: nova Opel Astra budi emocije

5.95KPregleda

Nova Opel Astra svojim čistim i smelim dizajnom ima za cilj da donese visok kvalitet u svakom detalju. Šesta generacija Astre, koja je svetsku premijeru proslavila u septembru, dizajnirana je da izazove emocije i postigne „must have“ efekat na prvi pogled.

 

Dizajnerski i razvojni timovi, od kojih su oko 50 odsto žene, postavili su za cilj da novi kompaktni model nemačkog proizvođača automobila učine pravim „dizajnerskim komadom“, spolja i iznutra. Nakon glavnog inženjera Mariella Vogler, dizajner boja i ukrasa Ilka Hobermann sada daje uvid u svet dizajna nove Astre s video snimkom na YouTubeu. Novi video je deo kampanje na društvenim mrežama koja pokazuje kako je nova Astra sazrela u dizajnerskom izrazu brenda, zahvaljujući visokom nivou posvećenosti, fokusiranosti na detalje i spremnosti da se razmišlja „izvan kutije“. Ilka Hobermann objašnjava na šta su Opelovi dizajneri obratili pažnju i kako su novopridošlicu obdarili svojim jedinstvenim dizajnom, „made in Germany“.

 

 

Smelo i jasno: Nova Astra reinterpretira Opelovu filozofiju dizajna

 

Nakon terenskih vozila Mokka, Crossland i Grandland, nova Astra takođe ima Opel Vizor. Novo lice brenda i centralni element spoljašnjeg dizajna prati Opel kompas gde se vertikalna i horizontalna osa, oštar nabor na haubi i grafika dnevnih svetala u obliku krila, ukrštaju sa amblemom Opelove „munje“ u sredini.

 

Protežući se preko prednje strane, čineći da nova Astra izgleda još šire, Vizor takođe neprimetno integriše tehnologije kao što su ultra-tanki Intelli-Lux LED® farovi.

 

Gledano sa strane, nova generacija Astre izgleda posebno dinamično zahvaljujući naglašenom uglu C-stuba.

 

 

Pozadi, Opelov Compass se ponavlja kroz centralno postavljenu „munju“, vertikalno visoko postavljena kočiona svetla i zadnja svetla (LED koji štede energiju, kao i sva spoljašnja svetla). Amblem „munje“ takođe služi kao brava za vrata prtljažnika.

„Nemački dizajn je za mene jednostavnost, čistoća i tehnički elementi u kombinaciji“, kaže Ilka Hobermann. „Ponekad je teško zadržati ovu čistoću, a zatim dodati smelost. Uvek je sve u harmoniji i pravom balansu.” Rezultat je uspešna mešavina jasnog i emotivnog stila koji čini da se nova Astra izdvaja iz gomile modela kompaktne klase. Karakterističan izgled je podvučen novom metalik bojom. „Tim je razvio supersvežu i modernu žutu koja dodaje sočnost i smelost automobilu“, dodaje dizajnerka. 

 

Kokpit budućnosti, realizovan danas: Potpuno digitalni Pure Panel

 

Prava ravnoteža za novu Astru bila je posebno važna za dizajnerski tim za boje i trim, posebno za unutrašnjost. „Morali smo da razmišljamo van okvira kako bismo pronašli najbolja rešenja za ove materijale. Imate zaista veliku raznolikost boja, tekstura, grafika i šara. Okupiti ih sve zajedno je zapravo veliki izazov. To je kao velika slagalica. Kombinujete različite uzbudljive materijale da biste postigli lep kontrast ili balans“, objašnjava Ilka Hobermann.

 

 

Rezultat ovog procesa predstavlja iskorak u dizajnu enterijera i udobnosti za brend. Potpuno digitalni kokpit kombinuje dva displeja od 10 inča i bočne ventilacione otvore za vozača ispod horizontalno rastegnute i, u zavisnosti od varijante, potpuno zastakljene površine. Analogni displeji su stvar prošlosti u novoj Astri. Potpuno funkcionalan, visokotehnološki dizajn koji kombinuje stil sa najsavremenijim tehnologijama. Vozači i putnici Astre gledaju u preciznu staklenu optiku Pure Panela i mogu intuitivno da upravljaju novim interfejsom čovek-mašina – „vizuelnim detoksom“.

 

Ultramoderan kokpit je dizajniran da prenese atmosferu u kojoj se putnici osećaju sigurno. Akcenti kao što su fino izrađene komande svedene na minimum, infotainment okviri i površine od mat aluminijuma donose „veliku vrednost Astri“, kaže Ilka Hoberman. „Mogu da budu samo lepe, mogu imati funkcionalan aspekt i čak vas ponekad mogu nasmejati. Svaki detalj – od Opel Munje u sredini volana do tkanina i šavova na ergonomskim sedištima odobrenim od AGR (takođe dostupno u Alcantara ili Nappa koži) – nosi jedinstveni potpis Opelovih dizajnera boja i ukrasa.

 

Na društvenim mrežama: „Iza kulisa“ informacije o novoj Astri

 

Opelova zvanična stranica i plejlista  Opel Astra plejlista na Youtube kanalu nude više uvida „iza kulisa“ u razvoj nove Astre. Pored toga, Opelov šef dizajna Mark Adams objavljuje svoje lične utiske na svom Instagram nalogu @opelvauxhalldesign.

 

Izvor: Opel

Top Reviews

Video Widget

gallery