Consumer Reports, kao što je poznato, sprovodi redovne ankete među svojim čitaocima, potražujući informacije o raznim temama u vezi s automobilima, između ostalog.
Uopšteno govoreći, proizvođači automobila vole da budu rangirani na listama najboljih, iako ova kolekcija najboljih od najgorih u pogledu satisfakcije neće ići ni u čiju korist.
Deset spomenutih vozila su kod svojih vlasnika izazvala osećanja da tu nešto nedostaje, a najlošije kotirana je Toyota C-HR. Prema izveštajima potrošača, rezultati su zasnovani na odgovorima vezanim za preko 300.000 vozila, pokrivajući čitav niz parametara. Treba imati u vidu da nezadovoljstvo nekim stvarima ne podrazumeva i lošu pouzdanost ili loše performanse, mada i takve stvari mogu ali ne moraju biti faktor.
Kajanje kupaca zbog kupovine takođe može igrati ulogu, iako takvo kajanje retko postoji samo po sebi, bez uticaja nekog spoljnog faktora. Šta god da je razlog, evo kratke liste automobila kojima kupci nisu zadovoljni. Uz samo jedan izuzetak (Kia Forte), sva vozila na listi su američkih i japanskih marki. Samo dva proizvođača (Jeep i Infiniti) imaju više od jednog modela na listi.
Vozilo | rezultat (procenat) | rangiranje |
Kia Forte | 47% | 10 |
Cadillac XT4 | 47% | 9 |
Jeep Renegade | 46% | 8 |
Jeep Compass | 46% | 7 |
Infiniti QX50 | 46% | 6 |
Nissan Rogue Sport | 42% | 5 |
Infiniti Q50 | 40% | 4 |
Chevrolet Trax | 37% | 3 |
Ford EcoSport | 30% | 2 |
Toyota C-HR | 29% | 1 |
Ocena predstavlja procenat kupaca koji kažu da bi ponovo kupili dotično vozilo. Zanimljivo je da vozila u gornjem delu liste imaju gotovo identične rezultate, s tim što se stvari pogoršavaju u donjem delu skale.
Potpuna analiza rezultata ove studije, uključujuči dublje prodiranje u specifične parametre, dostupna je na Consumer Reports portalu.
Vrele Gume
Izvor: Consumer Reports