AktuelnoSportVesti

Lancia Delta Integrale EV sa 680 ks ulazi u Svetski relikros šampionat

3.38KPregleda

Lancia Delta Integrale se vraća u svet relija, bar u verziji koja veoma liči na kultni model. Ovoga puta, turbomotor je uklonjen u korist „električnih konja“. GCK Motorsport će promovisati ovu mašinu u inauguralnoj EV sezoni FIA-inog World Rallycross šampionata.

 

Trkač o kojem je reč zapravo nije baziran na Delti Integrale. Umesto toga, GCK koristi svoju Exclusiv-e šasiju, a finalni proizvod je nazvan Lancia Delta Evo-e. Tim još uvek nije saopštio ko će voziti ovaj automobil u Svetskom relikros šampionatu.

 

 

„Ovaj trkački format se nameće kao sjajna platforma za najuzbudljiviji sportski spektakl do sada u koji su uključeni električni automobili. Mi smo odabrali Lanciju Deltu Integrale jer je to vozilo zaslužno za naše snove“, rekao je šef GCK-a, Gerlen Šišeri.

 

Svi električni trkači u Svetskom relikros šampionatu će korisiti pogonski sklop austrijske kompanije Kreisel. Reč je o postavci s dva motora i pogonom na sve točkove, s ukupno 680 ks i 880 Nm. Ubrzanje od 0 do 100 km/h iznosi fascinantnih 1,8 sekundi.

 

Ukupno će se 14 automobila takmičiti u sezoni Svetskog relikros šampionata 2022. Mada će svi raspolagati istim pogonskim sistemom, timovi će moći da koriste različite karoserije i boje.

 

FIA, timovi i organizatori događaja, očekuju da će unapređenje ovog trkačkog formata promovisati konkurentniju borbu na stazi i više mogućnosti za preticanje.

 

Korišćenje karoserije karoserije Delte Integrale znači da GCK mora da ispoštuje nasleđe. Od 1988. do 1992., Lancijin tim je osvojio pet WRC titula u konkurenciji proizvođača i tri u konkurenciji vozača.

 

Lepe vesti za Evropljane su što će kompanija lansirati ograničenu seriju serijskog primerka GCK Delte Integrale. U igri su pogon na sve točkove, 200 ks i 350 Nm, uz bateriju od 30 kWh, koja obezbeđuje domet do 200 kilometara.

 

Vrele Gume

Top Reviews

Video Widget

gallery