Kakav je to “blago” hibridni pogon koji će se naći na novoj generaciji modela VW Golf?
Novi detalji
Volkswagen nastavlja promotivnu kampanju za novu, osmu generaciju modela Golf. Ovoga puta su nam predstavnici nemačkog proizvođača otkrili detalje o novom, “blago” hibridnom pogonskom sklopu koji će se naći u tom modelu.
Naime, sudeći prema rečima predstavnika nemačkog giganta, novi Golf će biti opremljen starter/alternatorom koji će biti povezan sa litijum-jonskom baterijom jačine 48V. Taj starter/alternator će funkcionisati kao integrisani elektromotor koji će biti zadužen za rekuperaciju energije. Takođe, on će automobilu pružati “dodatnu snagu” kada je to potrebno, ali u kratkim vremenskim intervalima.
Rekuperacijom, ovaj “blago” hibridni sistem konvertuje energiju u struju koja se skladišti u bateriju. Baterija će biti locirana ispod sedišta suvozača. Tako će prikupljena energija moći da se iskoristi za dodatnu “električnu” snagu prilikom ubrzavanja.
Ovaj “blago” hibridni sistem takođe automatski gasi motor kada vozač skloni nogu sa papučice gasa. Predstavnici kompanije navode da se paljenje i gašenje agregata odvija “bez ikakvog odlaganja”. Takođe, sve se to dešava uz minimum vibracija. Zahvaljujući ovome, novi Golf će štedeti oko 4 decilitara goriva na svakih 100 pređenih kilometara puta.
U početku će ovaj sistem biti dostupan samo na motorima zapremine 1,0 i 1,5 litara koji su povezani sa DCT menjačem. Vremenom će se “blagi” hibridni sklop naći i na ostalim motorima i modelima.