AktuelnoPRVesti

HYVIA predstavlja svoje prve prototipove na vodonik

1.84KPregleda

 

  • HYVIA predstavlja prototip model Renault Master Van H2-TECH 
  • Nulta emisija CO2*, veći domet i kraće vreme punjenja.
  • Veliki kombi za prevoz robe sa teretnim prostorom zapremine 12 m3 i dometom do 500 km u prodaju stiže 2022.
  • Biće opremljen gorivnom ćelijom snage 30 kW,  čije bi sklapanje u Francuskoj trebalo da počne do kraja godine.
  • Tamo će se, osim toga, proizvoditi vozilo i električni motor ali i sprovoditi ugradnja vodoničnih gorivnih ćelija.
  • HYVIA predstavlja prototip stanice za snabdevanjem vodonikom
  • kako bi kupcima ponudila praktično rešenje punjenja vodonikom u područjima u kojima je infrastruktura takvih punionica još u povojima.
  • Brzo punjenje kao i jednostavna i sigurna upotreba.
  • Sklapanje gorivnih ćelija u Francuskoj do kraja godine.
  • Ovi prototipovi su uvertira u jedinstven i sveobuhvatan ekosistem HYVIA koji uključuje proizvodnju i distribuciju zelenog vodonika kao i ponudu lakih komercijalnih vozila sa pogonom na vodonik.
  • Upoznajte kompaniju HYVIA na sajmu Hyvolution u Parizu koji će se održati 27. i 28. oktobra.

 

 

 

„Ponosan sam što ćemo predstaviti svoje prve prototipove sa pogonom na vodonik. HYVIA je u potpunosti predana stvaranju prilagođenih rešenja mobilnosti uz koje kupci sa lakoćom odgovaraju na izazove mobilnosti zasnovane na vodoniku. Svoj ekosistem nameravamo da proširimo na sva područja i poslovne flote kako bismo osigurali ugljenično neutralnu mobilnost. HYVIA nezaustavljivo napreduje, pri čemu znalački spaja prednosti i veštine dva predvodnika: Renault Grupe i kompanije Plug Power.” 

David Holderbach, direktor kompanije HYVIA

Prototip Renault Master Van H2-TECH 

  • Master Van H2-TECH ne emituje ugljen-dioksid, ima veći domet i brže se puni.
  • Ovaj veliki kombi za prevoz robe i paketa ima zapreminu teretnog prostora od 12 m3 i domet do 500 km, a u prodaju stiže 2022. Ispunjavaće potrebe poduzeća, velikih kupaca, flota i lokalnih zajednica. Mobilnost zasnovana na vodoniku danas je od posebne važnosti za laka komercijalna vozila jer pomaže da se poveća domet pri većem opterećenju i intenzivnijoj upotrebi. 
  • Master Van H2-TECH je opremljen gorivnom ćelijom snage 30 kW, baterijom kapaciteta 33 kWh i rezervoarima sa ukupno 6 kg vodonika (četiri rezervoara zapremine 1,5 kg).
  • Proizvedeno u Francuskoj: 
    • Master Van proizvodi se u fabrici Batilly u Francuskoj. 
    • Ugradnju električnih rešenja i rešenja zasnovanih na vodoniku sprovodi PVI, filijala Renault Grupe u Gretz-Armainvilliersu. 
    • Električni motor proizvodi se u fabrici Cléon. 
    • Sklapanje gorivnih ćelija u fabrici u Flinsu trebalo bi da započne do kraja ove godine.
    • Rezervoare vodonika će dobavljati francuska kompanija Faurecia. 

 

 

Prototip stanice za snabdevanje vodonikom

  • Stanica za snabdevanje vodonikom kompanije HYVIA omogućava punjenje za samo pet minuta. Sam postupak punjenja je jednostavan kao i punjenje vozila sa termičkim motorom pa će vozači više vremena provoditi u vožnji. 
  • Snabdevanje same punionice i punjenje vozila su krajnje jednostavni: 
  • vodonik se dobija elektrolizom vode direktno na lokaciji ili se isporučuje u cisternama.
  • Sistem komprimuje vodonik kako bi ga uskladištio pre utakanja u vozilo.

Sigurnost nam je na prvom mestu: naši sistemi ispunjavaju sve propise i u skladu su sa preporučenim praksama.

  • Stanica za snabdevanjem vodonikom kompanije HYVIA biće dostupne za kupovinu, zakup ili najam.
  • Proizvodiće se u fabrici u Flinsu u Francuskoj. 

 

 

Jedinstven i sveobuhvatan ekosistem HYVIA 

Spomenuti prototipovi su uvertira u jedinstven i sveobuhvatan ekosistem HYVIA koji uključuje proizvodnju zelenog vodonika (elektrolizom) i njegovu distribuciju (uz pomoć stanica za snabdevanje), kao i ponudu lakih komercijalnih vozila sa pogonom na vodonik (kombi, šasija sa kabinom i gradski minibus) kojima se proširuje ponuda baterijskih električnih vozila. 

 

Prototipovi u najavi: 

  • Master Chassis Cab H2-TECH: veliki kombi sa još više teretnog prostora (19 m3) i dometom od oko 250 km. 
  • Master Citybus H2-TECH: gradski minibus idealan za preduzeća, lokalne uprave i prevoznike kojima treba vozilo za prevoz do 15 putnika, sa dometom od otprilike 300 km. 

 

 

Renault

 

Top Reviews

Video Widget

gallery