AktuelnoVesti

Honda vraća simpatični Motocompo u igru?

Samo električno

3.37KPregleda

Honda Motocompo, električni skuter za urbanu „džunglu“ ! 

 

Honda je nedavno zaštitila oznaku koja sugeriše da bi Japanci mogli na scenu da vrate jednu od svojih ikona iz osamdesetih godina.

 

Motocompo je bio mali skuter, s motorom zapremine 50 cm3, koji se prodavao s prvom generacijom City hežbeka. On je mogao da se smesti u prtljažnik Cityja i zamišljen je kao sredstvo prevoza koje će ljudima pomoći da bolje i brže „savladavaju“ gusto naseljena urbana područja.

 

 

 

Preko 53.000 Motocompoa je prodato u periodu od preko tri godine, manje od 3.000 mesečno, što je mnogo manje nego što je Hondi bio cilj, a to je 10.000 primeraka mesečno.

 

Dok je japanska marka koketirala s idejom da vrati mali skuter u igru kroz nekoliko koncepata, nijedno konkretno rešenje se nije nametnulo. Činjenica da je Honda zvanično zaštitila naziv, mogla bi da bude dokaz da će novi Motocompo pristići na tržište u neko doba. Naziv koji je patentiran je „Motocompacto“, i klasifikovan je u kategoriju električnih skutera.

 

Hondin poslednji koncept tog tipa je bio električni Moto Compo iz 2011, što takođe ukazuje da bi Honda zaista mogla da lansira mali električni skuter.

 

 

Mada Honda nije oficijelno potvrdila bilo šta u vezi sa „uskrsnućem“ Motocompoa, njeni japanski rivali vredno rade na električnim dvotočkašima.

 

Kawasaki radi na sportskom modelu srednje veličine, Suzuki razvija čitav niz električnih opcija, a Yamaha je skinula veo s E01 i E02 električnih skutera.
Honda je takođe prikazala električni CRF motokros model i Benly električni skuter, mada nijedan od ova dva modela još uvek nije dobio zeleno svetlo za ulazak u serijsku proizvodnju. Doduše, PCX Electric skuter jeste u prodaji, ali samo za neka azijska tržišta.

 

Dok čekamo mali Cub EV da uđe u proizvodnju, električni Motocompo bi takođe bio sjajna opcija, koja bi mogla da se nađe u „gepeku“ budućeg Jazza ili Honde e?

Top Reviews

Video Widget

gallery