AktuelnoPredstavljamo

Hibridna ofanziva: pet elektrifikovanih Golfova stupa na scenu

3.51KPregleda

Hibridna ofanziva novog Golfa uključuje pet različitih modela u 2020., od kojih su tri blaga hibrida a dva „plug-in“ primerka

 

 

eTSI oznaka podrazumeva dva modela, sa 110 i 150 ks. Reč je o prvim Volkswagenovim vozilima s blagim hibridnim sistemom od 48 V. On štedi do 0,4 litra goriva na pređenih 100 kilometara i poboljšava performanse.

 

Što se „plug-in“ hibridnih modela tiče, oni uživaju u proširenoj autonomiji – 870 kilometara (eHybrid) i 745 kilometara (GTE), mada ove brojke treba uzeti s rezervom, s obzirom da su u okviru nerealnog NEDC laboratorijskog ciklusa.

 

 

S modelima iz ID porodice, nastavlja se Volkswagenova kampanja elektrifikacije, paralelno s lansiranjem potpuno nove palete hibridnih pogonskih sistema za etablirane modele.

 

S tri nova eTSI motora (48-voltni blagi hibrid) i dva nova hibrida „na priključak“, Golfa eHybrid i Golfa GTE, popularni predstavnik nemačke marke iz C segmenta sada poseduje najraznovrsniju hibridnu ponudu. Zajedno s novim čisto električnim ID.3, koji dolazi s tri različite veličine baterija, Volkswagen će u ponudi imati jednu od najbolje sistematizovanih, elektrifikovanih ponuda na svetu.

Golf eTSI s prvim 48-voltnim hibridnim pogonom

Već na tržištu, novi Golf 1.0 eTSI sa 110 ks i 1.5 TSI sa 150 konja, uživaju u prednostima prvog 48-voltnog blago hibridnog pogona (eTSI). Oba motora su efikasna i zadovoljavajuće snage, a zahvaljujući dodatnoj električnoj „vatri“, nude bolje performanse prilikom inicijalnog ubrzanja.

 

VW Golf eTSI

 

Dodatna 48-voltna blago hibridna verzija će biti dodata 2020., dok je sedmostepeni DSG uvek u igri kao standardan. Svi eTSI Golfovi će biti dostupni u Life, Style i R-Line paketima opreme.

 

 

Dva nova „plug-in“ hibridna pogona

 

Dva nova „punjiva“ hibridna modela će takođe biti lansirana u danima koji dolaze: Golf eHybrid i Golf GTE. Ovi primerci su opremljeni eksterno punjivom litijum-jonskom baterijom s energetskim kapacitetom koji je povećan za do 50 odsto na 13 kWh, u poređenju s „plug-in“ hibridnim modelom Golfa sedme generacije.

 

 

Dva nova „plug-in“ hibrida mogu biti pogonjena elektromotorom, SUS motorom ili oba.

 

 

Pogonski sistem novog Golfa eHybrid isporučuje sistemsku snagu od 150 kW (204 ks), a u ponudi je u ponudi elegantnom Style paketu opreme. Troši 11 kWh/100 km (NEDC), a čisto električni domet iznosi do 80 kilometara. U kombinovanoj varijanti, može da prevali 870 kilometara, što ponavljamo, treba uzeti s rezervom, jer je kalkulacija izvršena kroz nerealni NEDC ciklus.

Takođe ekonomični Golf GTE, dizajniran je u cilju ostvarivanja sportskih performansi. Ovde pogonski sklop raspolaže s izdašnih 180 kW (245 ks), a reč je o fuziji elektromotora i TSI jedinice. Zapravo, jednako je moćan kao aktuelni Golf GTI. Golf GTE može na čisto električni pogon da pređe do 62 kilometra, uz potrošnju energije od 12,4 kW. Kombinovana autonomija iznosi 745 kilometara (NEDC).

Ekonomičniji od prethodnika

Poređenje između Golfa eHybrid i Golfa GTE Mk7 s istom izlaznom snagom (150 kW/204 ks) pokazuje koliko su novi modeli ekonomičniji. Novi Golf eHybrid u proseku troši 1,2 l/100 km (NEDC), odnosno 11 kWh, kao što smo već naveli. To je 0,7 litara i 1,1 kWh/100 km manje u odnosu na odlazeći Golf GTE, baziran na „sedmici“.

 

 

Električna autonomija je takođe značajno poboljšana na 80 kilomeara, u poređenju s ranijih 47. Ukupna autonomija novog Golfa eHybrid je takođe u velikoj meri proširena, na 870 s nekadašnjih 760 kilometara.

 

Vrele Gume

Izvor: VW

Top Reviews

Video Widget

gallery