Danil Kvjat je zabeležio svoj najbolji lični rezultat sezone u Imoli, ali to mu neće pomoći da zadrži svoje mesto u AlphaTauriju
Bar tako kaže „siva eminencija“ austrijskog tima, Helmut Marko. Kvjatov timski kolega Gasli, s druge strane, bio je sjajan, došavši čak do pobede, ali ni njemu to neće pomoći da se vrati u Red Bull. Francuz je osvojio 63 poena do sada (verovatno bi ih bilo više da nije imao tehničkih problema na bolidu u Imoli), dok je Kvjat trenutno na 26.
Gasli je potvrđen kao vozač za sledeću sezonu, a Marko je takođe obelodanio da drugo sedište neće pripasti Kvjatu. Umesto njega, šansa će verovatno biti pružena Hondinom štićeniku, Jukiju Cunodi, koji vozi u Formuli 2.
„Za strategiju koju imamo, potreban mi je veoma jak vozač oličen u Gasliju, poebno ako Cunoda bude novajlija sledeće godine“, rekao je savetnik Red Bulla. Dakle, Marko je još jednom „ubio u pojam“ Kvjata, kojem je trebalo izvesno vreme da se oporavi nakon otkaza u Red Bullu, po nama nezasluženom, s obzirom da je redovno bivao brži od Danijela Rikijarda, kojem je to očigledno smetalo. Inače, Rus je započeo F1 karijeru u juniorskom timu pre nego što je promovisan u Red Bull, a zatim vraćen nazad.
Govoreći za Sky Sports, Marko je potvrdio da uspešan rezultat u Imoli neće uticati na planove AlphaTaurija za 2021.
Ako Kvjat izgubi mesto u ovom timu, što je prilično izvesno, njegove opcije za učešće u Formuli 1 2021. su ograničene, jer samo Mercedes, Red Bull i Haas treba da potvrde svoje vozačke postave, a Haas je redina realna opcija za njega. Međutim, u F1 kuloarima se smatra da će američki tim potvrditi učešće Mika Šumahera i Nikite Mazepina za narednu sezonu, mada nam se čini da će Nemac pre zauzeti mesto Antonija Đovinacija u Alfi Romeo.
Vrele Gume