General Motors je predstavio novi logo, koji bi trebalo da simbolizuje orijentaciju kompanije ka električnim automobilima
Shodno tome, američki konglomerat će lansirati novu marketinšku kampanju, da bi naglasio svoju posvećenost, jer mu je namera da se nadmeće s Teslom i drugim proizvođačima na tržištu električnih automobila.
Prošlo je desetak godina otkada je GM poslednji put restilizovao logo, a ova izmena, koja sada stupa na snagu, možda je i „najglasnija“ u 113 godina dugoj istoriji kompanije. Najočigledniju promenu predstavlja upotreba malih slova u logou, a potpisna linija se nalazi samo ispod „m“.
Plavi kvadrat je zaobljen u uglovima, što pruža utisak „ikonice“ telefonske aplikacije, dok kompletna pojava asocira na „elektriku“. Ovo je tek peta promena na logou od začeća kompanije.
Budući da je GM krovna kompanija brojnih automobilskih marki, njen logo nije prepoznatljiv na način kao što je to slučaj s Fordom ili Teslom. On se neće pojaviti ni na jednom od novih elektromobila, bilo da se radi o Cadillac Lyriqu ili GMC Hummeru EV. Kao takva, nova marketinška kampanja ima više za cilj da proširi poruku o „električnoj misiji“ kompanije nego da direktno pomogne prodaji vozila.
GM se glasno razmeće svojom tranzicijom ka elektrifikaciji vrednoj više milijardi dolara već mesecima, držeći u isto vreme oko na meteorski uspon Tesle na berzi. U četvrtak, kao što smo izvestili, Ilon Mask je pretekao Džefa Bezosa kao najbogatiji čovek na svetu. Sada je po prvi put vrednost Tesle na berzi nadmašila zajedničku vrednost General Motorsa i Forda, a počele su da se pojavljuju spekulacije o eventualnoj kupovini GM-a od strane Tesle.
General Motors se trudi da ubedi investitore u svoju posvećenost razvoju i proizvodnju električnih automobila. Kompanija je nedavno najavila ulaganje od 27 milijardi dolara u autonomna vozila zaključno s 2025., što je skok u odnosu na 20 milijardi najavljenih pre izbijanja pandemije Kovida-19. GM je takođe saopštio da će lansirati 30 novih električnih vozila širom sveta.
Vrele Gume