AktuelnoVesti

Fiat želi da vi odaberete naziv za novi mali krosover

9.65KPregleda

Možete da birate između tri različita naziva.

 

Fiat je ukinuo Punto pre nekoliko godina, i mada nije dobio naslednika u Evropi, novi mali hečbek je lansiran 2017. u Južnoj Americi pod oznakom „Argo“. Sledeće, 2018., na scenu je stupio sedan iz B segmenta, Cronos, a sada na red dolazi krosover. Prethodno poznat kao Project 363, predstavljen je u Brazilu pred zvaničnu premijeru.

 

 

Za sada nosi jednostavan naziv SuvFiat, jer Stellantis želi da ljubitelji italijanske marke odaberu konačno ime. To može da se uradi na https://suv.fiat.com.brl/. Ograničeni ste na tri opcije: Tuo, Domo i Pulse. Naziv koji sakupi najviše glasova, postaće i zvaničan, za model koji će na brazilsko tržište da stupi u septembru.

 

 

Interesantno, Fiat kaže da novi krosover počiva na novoj MLA platformi, ne na MP1 arhitekturi koju koriste Argo i Cronos. Još uvek nije jasno na koji način su ove dve solucije povezane, ali kompanija kaže da MLA (naravno nije reč o „MLA“ Jaguar Land Rovera) donosi bolje performanse, robusnost i komfor. Takođe, pruža više na planu bezbednosti i uživa u komponentama koje ne deli s ostalim postojećim proizvodima.

 

 

Očekuje se da mali krosover koristi usluge 1,0-litarskog turbomotora s tri cilindra, baziranog na Firefly jedinici iz Argoa. Trebalo bi da isporučuje oko 125 ks i nešto ispod 200 Nm preko šestostepene automatske transmisije. Niže pozicionirane verzije će dobiti 1,3-litarski atmosferac sa 110 ks i 140 Nm, koji sarađuje s CVT menjačem.

 

 

Smernice stajlinga su preuzete od Argoa i Cronosa, uz naravno detalje u skladu s „grubljim“ imidžom krosovera. Fiat je mogao sve da odradi i bez lažnih završetaka izduvnih cevi, jer bi automobil ako ništa drugo, delovao ozbiljnije.

 

 

Na fotografijama je perjanica u dvotonskom finišu, kao i naplacima u istom maniru. Tu su i kompletni LED farovi i hromirana traka koja se pruža duž čitave širine prednjeg dela. Enterijer nije obelodanjen, a biće interesantno videti šta je Fiat uradio da bi napravio distinkciju u odnosu na hečbek i sedan.

 

Oficijelna  premijera će se obaviti u mesecima koji dolaze, a za očekivati je da novi krosover bude rezervisan za latinoameričko tržište. Šteta, jer bi se kod nas sigurno solidno prodavao (uz adekvatnu cenu).

 

Vrele Gume

3 Komentara

Comments are closed.

Top Reviews

Video Widget

gallery