Šef VW predviđa mnogo sporiju elektrifikaciju od očekivanog
Herbert Diess direktor VW priznaje da je prerano za masovnu elektrifikaciju u automobilskoj industriji.
Prelaz na potpuno električnu mobilnost neće se dogoditi preko noći. Postoje pokušaji svih uključenih strana – proizvođača automobila, vlada, energetskih kompanija, klimatskih organizacija i potrošača – da ubrzaju proces, ali mnogi faktori diktiraju daleko sporiji tempo od očekivanog.
Čak i najveći igrači u automobilskoj industriji priznaju da nije sve kako to „Perica zamišlja“ i da se svakodnevno problemi gomilaju.
Izvršni direktor Volkswagen grupe Herbert Diess je objasnio da problem nije povezan sa potražnjom kupaca jer je ona sve veća i veća, već sa proizvodnjom električne energije i infrastrukturom koja podržava proizvodnju i rad EV.
Oba ova procesa zaostaju za brzinom kojom se trenutno razvijaju vozila sa nultim emisijama.
Globalna energetska kriza koja je već počela, samo još više otežava ovaj proces potpune elektrifikacije.
I pre krize je bilo jasno da električna energija, njena proizvodnja a posebno distribucija koja je još na tehnološkom principu koji je postavio Nikola Tesla trenutno a i u doglednoj budućnosti ne može da pokrije više od par procenata učešća električnih automobila i globalnom broju vozila koja se kreću putevima.
Ukoliko želimo potpunu električnu mobilnost, ona podrazumeva i paralelan razvoj energetike, što je sada daleko od potrebnog.
2 Komentara
Comments are closed.
Nastavak komentara :Za savki slucaj ipak neka bude lapo lapo bez obzira na sve u nasim automobilima mada kazu da postoji asfalt sa magnetnim cesticama, to jest beton sa istima koji bi punio elketro vozilo u pokretu, znaci dok se vozis u tvom ljubimcu on ce sam da se puni strujom, ali kako bi to bilo kod nas, mi smo izgradili puteve bez tog beton elektro asfalta sa magnetnim cesticama , to treba Vucic da izvidi i da se prilagodi ako se vec ohrabrio sa novom tehnologijom sto je dobro ali da li bi to uticalo na zdravlje vozaca neka vidi Vucic ipak tolika struja ,ali tako bi se smanjile stanice za punjenje eleketricnom strujom .
Nase elketricno vozilo treba da bude lapo lapo sto znaci i na beznin i na struju , nikako samo na struju , treba da se izgrade uporedo stanice za punjenje . Uvek sam se pitala kako ljudi prave ovako ruzne prednje karoserije sa farovima koje podsecaju nalisicije oci i ova kao „usta“ na ovom zutom automobilu isto izgledaju nekako zlokobno i ruzno , zar to ne moze da se napravi da bude da izgleda pitomo , mackasto ili ako se ne zeli zenskasta prednja karoserija onda nesto sa farovima koji su okrugli slatki a ne nikako ovako ukoso , to daje nekako u najboljem slucaju lukavost automobilu sto nije lepo .
Znaci nase elketro volizo lapo lapo tzv hibrid , ako bude kao sto je Fiat panda , eto kakve okice ima panda , prelepe , zar ne mogu i farovi da budud takvi, taj nas elektro panda bi bilo super vozilo i za mlade i za stare , ono ima mogucnost da bude , sto se tice onoga unazad sedista za mlade i kao neko radno vozilo sa vise namena ukoliko se odluce mladi za sopstveni biznis a i za starije, raspricah se kao gospodin Alvirovic koji je sjajan sa svojim savetima .