Možda se ne radi o četvrtom nastavku Austin Powersa, koji ljubitelji ove franšize očekuju, ali General Motors je svakako uspeo da oživi nostaligiju za krajem devedesetih, i to kroz novu reklamu za Super Bowl 2022.
Detroitska kompanija je na internet lansirala kratak „tizer“ video u kojem su glavni protagonisti Dr. Evil i njegov „gang“.
Najnoviji „tizer“ nas zapravo pomalo zavitlava. Otvara se poput starih Chevroletovih reklama, ali ovoga puta s ljudima koji stoje oko Ultium šasije u konferencijskoj Sali. Pitanje postavljeno grupi je jednostavno: koliko daleko elektromobil pogonjen GM-ovim Ultium sklopom može da pređe jednim punjenjem? Nakon nekoliko realističnih odgovora, konačno odgovara „on“ – „miliiiion milja“. U redu, ovoga puta bar ne tvrdi da je „princeza od Kanade“.
S naglaskom na manijakalni smeh Dr. Evila dok pritiska dugme, otvarajući zidove konferencijske sale, otkriva se njegova mračna jazbina u Detroitu. Kako znamo da je u Detroitu?
Ljubitelji Motor Cityja lako će prepoznati vrh Ally Detroit Centera između Scotta Evila i Frau Farbissine, jasno vidljiv kroz prozor. Ovaj prepoznatljivi neboder se nalazi u centru grada, nedaleko od Renaissance Centera, gde je naravno glavno sedište General Motorsa.
Dakle, umesto da preti svetskim liderima laserom na Mesecu, čini se da će Dr. Evil postići globalnu dominaciju na staromodan način: vođenjem velike kompanije.
Jasno je da je naglasak za Super Bowl reklamu na električnim ambicijama GM-a, koje su gotovo podjednako jake kao ambicije Dr. Evila, a podrazumevaju vladavinu nad svetom.
GMC Hummer EV je već u proizvodnji, Chevrolet Silverado EV je predstavljen, a čisto električne verzije Chevy Equinoxa i Blazera su na putu. Hoće li ova reklama otkriti još nešto? Verovatno ćemo imati dodatne „tizere“, pre nego što Super Bowl LVI počne 13. februara.
Vrele Gume