Juče je u Beogradu predstavljena, domaćim profesionalnim automobilskim medijima, najvažniji model najvećeg proizvođača automobila koji dolazi iz Japana. Toyota Corolla je opet na sceni, i kao i uvek, i ovog puta stiže u velikom stilu.
Pod sloganom „automobili iz Toyote više ne smeju biti dosadni“, nova Corolla predstavlja perjanicu ove tvrdnje. Dopadljivija u javi nego na fotografijama, smela i postavljena na novu TNGA platformu, predstavlja osnov za visoke domete kojima Corolla stremi.
Na tržište je stigla odmah u sve tri karoserijske izvedbe. Kao hečbek, sedan i kao atraktivan karavan (Touring Sports). Odmah valja reći i prvi utisak: Toyota do sada nije imala ovako atraktivan i moderan automobil u ovoj klasi.
Nova Corolla se kupcima osim u tri karoserijske varijante nudi sa standardnim benzinskim, ali i sa hibridnim pogonom. Kada su benzinci u pitanju na raspolaganju su agregati 1.2 Turbo sa 114 KS i 1.6 Valvematic sa 132 KS.
U hibridnom nastupu nova Corolla na scenu dolazi sa 1.8 i 2.0 hibridnim sistemima od 122 odnosno 180 KS.
Osnovna Corolla Terra sa benzinskim agregatom na našem tržištu sa CARINOM i pdv-om košta 16.990 evra. Sa druge strane, najjeftinija opcija hibrida u paketu Luna košta 26.000 evra. I to sa uračunatom CARINOM i porezom uz neverovatan hendikep koji se ogleda u povećanju cene kroz carinska davanja, što modeli iz EU nemaju.
Imajući u vidu izuzetno bliske ekonomske, političke i humanitarne odnose sa zaista bratskim Japanom, velika je šteta što naši vozači za nove tehnologije moraju da plaćaju više nego bilo koji kupac u Evropi.
Vreme je da se bar hibridna i električna vozila iz Japana i Južne Koreje, ako ne subvencionišu kroz ekloške fondove, onda bar oslobode CARINE u Srbiji.
Za prvo upoznavanje dovoljno. Ovih dana Corolla stiže na test pa će je Miodrag, Miroslav i nova koleginica Miroslava rasklopiti u „sitna crevca“.
1 Komentar
Comments are closed.
Kokiko se spominje CARINA, ja sam mislio da se radi o modelu Carina 😄😊😎