Vesti

Chevrolet spremio novu strategiju zbog koje će se model Camaro više prodavati

Sniženje cena

1.3KPregleda

Nekada je Chevrolet Camaro bio najprodavaniji sportski automobil na tlu Sjedinjenih Američkih Država i to pet godina zaredom (od 2010. do 2014. godine). Međutim, od tada je u senci svog arhineprijatelja, Ford Mustanga, i to posebno nakon što je Chevrolet predstavio redizajnirani model.

Iako je originalni stav zvaničnika kompanije Chevrolet bio takav da nisu imali ništa protiv toga da prepuste deo prodaje u zamenu za profitabilnost (Camaro je prodavan po većoj ceni), sada je Camaro pao na treće mesto po broju prodatih primeraka i to nakon prvoplasiranog Mustanga i mnogo starijeg modela Dodge Challenger.

Prema tome, Chevrolet će sada pokušati da vrati „izgubljenu teritoriju“ tako što će sniziti cenu za različite verzije modela Camaro, te će pokušati da svojim konkurentima „otme deo kolača“.

„Iskreno, mislim da su oni (Ford i Dodge) uzimali i naš deo kolača“, rekao je Al Openhajzer, glavni inženjer projekta Camaro, i dodao je: „niže cene modela sa četvorocilindarskim agregatom je dobra strategija s obzirom da su upravo ti modeli među najprodavanijima. Planiramo da primenimo istu takvu strategiju i da ih na tom polju pobedimo“.

Naime, Chevrolet će sniziti cenu uvodnog modela Camaro 1LS za oko 1.000 dolara, te će on koštati 25.995 dolara u SAD, a nešto kasnije će sniziti i cene modela 1LT i 2 LT. Takođe, planirana je i još jedna verzija ovog modela koja će imati četvorocilindarski agregat radne zapremine dva litara sa turbo punjačem, koja će nositi oznaku Turbo 1LE.

Prodaja modela Chevrolet Camaro je pala za čak 28 procenata ove godine.

Top Reviews

Video Widget

gallery