AktuelnoTjuningVesti

Brabusovo viđenje Mercedes-AMG-a GT 63 S

3.11KPregleda

Hajde da sagledamo stvari od samog početka: talentovanim automobilskim specijalistima iz Brabusa posprodajni univerzum nije nepoznat. Tokom godina, čuvena nemačka tjunerska kuća nikada nije prestala da impresionira automobilsku industriju svojim neverovatnim kreacijama. Da li je uopšte potrebno predstavljati jedan Brabus?

 

 

Ne samo da njihove kreacije poseduju dodatnu snagu koja fascinira, već impresioniraju i vizuelnim doradama, karakterističnim za ovaj brend. Kako je vreme prolazilo, čitav niz Brabusovih modela je prošao kraj nas, od kojih smo većinu imali prilike da vidimo uživo, mahom u Ženevi i Frankfurtu.

 

 

Uzimajući sve u obzir, ne iznenađuje što je projekat o kojem sada govorimo više nego impresivan. Reč je o GT 63 S varijanti iz AMG porodice, koja je jednostavno blizu nečega što bismo nazvali automobilskim savršenstvom.

 

 

Kupe s četvoro vrata iz Štutgarta je pogonjen fascinantnim 4,0-litarskim twin-turbo V8 motorom, koji se odlikuje kompresionim odnosom od 8,6:1. Pri otprilike 5.500 o/min, ova „životinja“ od motora je sposobna da isporuči 640 ks i 900 Nm, i to između 2.500 i 4.500 o/min.

 

 

Devetostepeni AMG Speedshift za zadatak ima da „ukroti“ snagu motora, uz pomoć 4Matic pogona na sve točkove. Na kraju, rezultat svega je ubrzanje do „stotke“ za samo 3,2 sekunde. Čitava struktura automobila počiva na naplacima od 20 cola, s pet paoka. Ove jedinice poseduju vrhunske kočnice čija zaustavna moć impresionira. Naravno, nikako ne treba zaboraviti na ogibljenje s multilink postavkom na obe osovine.

 

 

Standardni GT 63 S je „fensi“ automobil, tu dileme nema, ali Brabus Rocket 900 je drugačija „zverka“. Za početak, postprodajni magovi su „popravili“ snagu moćog kupea tako što su radnu zapreminu povećali na 4,5 litara. Pored toga, instaliran je tandem novih turbopunjača s većim kompresorskim modulima. Da bi ovaj behemot kontrolisao ovakvu količinu snage, čarobnjaci iz Brabusa su kreirali tandem širokih usisnih otvora na anfasu.

 

Rezultat svega je da je izlazna snaga ovog automobila „zakucana“ na 900 konja, dok maksimalni obrtni moment iznosi 1.250 Nm. Doduše, elektronski je ograničen na 1.050 Nm da bi se zaštitile komponente transmisije.

 

 

Samim tim, GT63 S u Brabusovom izdanju je „blagosloven“ maksimalom brzinom od 330 km/h, dok sprint do „stotke“ iznosi 2,8 sekundi.

 

Oni koji žele atraktivniji aero paket i kvartet završetaka izduvnih cevi u nerđajućem čeliku (uz naplatke od 22 cola), trebaće da izdvoje oko 435.800 evra.

 

Vrele Gume

Top Reviews

Video Widget

gallery