Elektrifikovani RS modeli? Pa, s obzirom na to da je moto marke iz Ingolštata „Vorsprung durch Technik“, nemamo ništa protiv.
Audi nema problem da širi granice elektrifikacije, posebno što se Evrope tiče. Na domaćem tlu, u Nemačkoj, ovaj proizvođač u ponudi ima „plug-in“ hibridne varijante Q5, Q7, A6, A7 i A8. Ponekad i nismo svesni toga koliko je Audi na ovom planu otišao daleko. Naravno, to ne treba da čudi, s obzirom na sve strožu ekološku regulativu u Evropi.
Međutim, tek treba da vidimo RS modele s elektromotorima. To je sasvim prirodno, jer i Audi, kao i neke druge marke, performantnu liniju želi da čuva „čistom“ koliko je to moguće, jer su kupci ovih automobila uglavnom „puritanskog“ tipa.
Ipak, to ne znači da drugi bavarski proizvođač nije otvoren za ideju koja podrazumeva dodavanje hibridnih varijanti u RS ponudu. Upravo to je nedavno izjavio Ekehard Klajndinst, šef proizvoda i tehnoloških komunikacija u Audiju.
„Radi se o rasnim RS modelima, koji dolaze s ’plug-in’ hibridnim pogonskim sklopovima“, kaže on.
Klajndinst nastavlja objašnjavajući kakve prednosti donosi hibridizacija, što uključuje bolju efikasnost, ali i novo vozačko iskustvo. Za njega, to je kao ubiti dve muve jednim udarcem – motor s unutrašnjim sagorevanjem je zadužen za emocionalni aspekt, dok je električni pogon u skladu sa strategijom elektrifikacije kompanije.
Mada je ideja o hibridnim RS modelima izrečena onako „usputno“, sigurni smo da Audi ima jasne planove što se toga tiče. S druge strane, kako stvari trenutno stoje, mogli bismo da sačekamo još par godina pre nego što i zvanično vidimo jedan takav automobil koji dolazi iz Ingolštata.
Vrele Gume