Aston Martin radi na razvoju novog, rednog šestocilindarskog agregata sa hibridnom tehologijom. Navodi se da će taj agregat biti zamena za četvorolitarski V8 čiji je konstruktor AMG.
Naime, izvor blizak britanskom proizvođaču automobila je u jednom intervjuu otkrio da je rad na novom agregatu već počeo. On je takođe naveo i da će prvi model sa tim agregatom najverovatnije biti novi krosover DBX (Varekai).
Da podsetimo, Aston Martin je 2013. godine potpisao sporazum o saradnji sa nemačkim Daimlerom. Taj sporazum podrazumeva da britanski proizvođač koristi ne samo elektroniku nemačkog proizvođača kao što je infotejnment sistem, već i AMG-ov twin-turbo V8 agregat radne zapremine četiri litara koji se već nalazi u modelima Vantage i DB11.
Međutim, to što su Aston Martin modeli imali AMG agregat je trebalo da bude samo privremeno rešenje. To privremeno rešenje je trebalo da da vremena inženjerima britanske kompanije da razviju novi šestocilindarski agregat. Velike su šanse da će taj novi agregat biti izveden od twin-turbo V12 agregata zapremine 5,2 litara koji se trenutno nalazi u modelima DB11 AMR i DBS Superleggera.
Za sada nema puno tehničkih detalja o novom agregatu. Pretpostavlja se da će on biti elektrifikovan, odnosno da će imati hibridnu tehnologiju koja je razvijena za model Rapid E. Možda neće biti pravi plpug-in hibrid, jer zvaničnici kompanije Aston Martin misle da to rešenje nije za „premijum“ modele.
Aston Martin će nastaviti da koristi AMG V8 agregat još nekoliko godina. Taj agregat bi trebalo da bude dostupan i u prvom krosover modelu britanskog proizvođača. Naime, Aston Martin DBX (Varekai) će se prodavati i sa V8 i sa V12 agregatom, dok se hibridni pogon očekuje početkom sledeće decenije.