Udruživanje za preživljavanje
Sve je jasnije da automobilska industrija potpuno gubi kompas od kako je u nju ušao „Tesla virus“ elektrifikacije. Eskalacija problema je na pomolu
Evropsko „proleće“ elektrifikacije je kratko trajalo nakon početnog zanosa i rasta prodaje EV vozila koja je u 2023. doživela vrhunac. Tržišne najave za 2024. su više nego pesimistične, pre svega zbog limitirane upotrebljivosti velikih električnih modela koji su potpuno kompromitovali ideju ekonomičnog gradskog EV. Na sve to, stigao je i talas mnogo jeftinijih i ni po čemu lošijih električnih modela iz Kine, što je uz histeričnu EU regulativu dovelo do potpune dezorijentacije najvećih brendova.
Kako bi bar kontrolisali štetu, VW, Stelantis i Renault već neko vreme dogovaraju stratešku saradnju na polju zajedničke EV platforme kojom bi ovaj segment podigli na tehnološki viši nivo uz niže cene, konkurentne Kinezima.
Pred evropskim proizvođačima je imperativ da se slože rogovi u vreći, jer je đavo odneo šalu
Ostali su bez dizela agregata, ostali su bez dobrih klasičnih atmosferaca oslonivši se na nepotvrđeni električnu tehnologiju i uniformne turbo trocilindraše. Ovako jadnoj automobilskoj industriji u prvoj polovini 21. veka niko se nadao nije…