U svakom filmu ili seriji na Netflix platformi, bar jedan električni GM
Noćašnje Super Bowl finale osim dramatične završnice u kojoj su Kanzas Siti Čifsi savladali Filadelfija Iglse sa 38:35 kao i uvek zapamćeno je i po milionski vrednim reklamama koje se emituju u okviru TV prenosa utakmice.
Osim onih čisto komercijalnih, jedna je posebno privukla pažnju a tiče se najave saradnje čuvene Netflix platforme i General Motorsa.
Prema najavi od sada u svakoj novoj seriji ili filmu na Netflixu (koji se plaća) možemo očekivati neskrivenu propagandu električnih GM modela.
Iz obe kompanije poručuju da je ova saradnja za dobrobit „čovečanstva“ i da će se kroz nju uticati na eko svest gledališta i oblikovanje kupaca u stilu „kako tata kaže“.
Navodno GM za ovu promociju neće plaćati ništa, dok će gledaoci imati priliku da u svim novim produkcijama neki električni GM, poput ovog na reklamnom spotu bude u sporednoj ulozi.
Pažljiviji analitičari će odmah dodati, direktnog plaćanja neće biti ali koliko će se miliona ili milijardi izdvojiti iz budžeta u obliku državnih subvencija ili poreskih olakšica za podsticaj ove ekološke svesti, to će se tek saznati…
Očigledno, automobilskoj industriji koja se okrenula uglavnom beskorisnim digital promocijama, nedostaje dobar sadržaj u kojem bi promovisali svoje proizvode, pa se polako vraćaju klasičnom oglašavanju u novom formatu.
Na kraju rekli bi ništa posebno novo, jer od kada je automobila, filmska industrija je bila odličan partner i poligon za njihovu promociju i izazivanje želje kupaca.