DriveTribe, društvena mreža na temu automobila, koju su osnovali Džeremi Klarkson, Ričard Hamond i Džejms Mej, prestaje s radom nakon pet godina.
Čuveni trio je kao razlog naveo „oštra smanjenja u marketinškim budžetima širom industrije“, jer je globalna nestašica mikročipova prouzrokovala pad u prihodima od reklamiranja.
„Svi smo veoma razočarani što su izazovi u industriji, ni najmanje potpomognuti tekućom panemijom, jednostavno onemogućili nastavak poslovanja u trenutnoj formi“, izjavio je Klarkson.
Mej je bio manje formalan rekavši: „Na kraju, to je posao, a mnoga poslovanja su uništena dešavanjima u svetu.“
Hamond će nastaviti da održava duh DriveTribea na sopstvenim društvenim kanalima. „Dođite i pridružite mi se na kanalima s brojnim poznatim likovima DriveTribea, jer nastavljamo da ovaj brend održavamo živim“, napisao je on.
Ako ste korisnik DriveTribea, evo i nekih dobrih vesti. Ovaj sajt je omogućio da skinete kompletan sopstveni doprinos u okviru sadržaja, tako da izneseno znanje neće završiti u crnoj rupi interneta.
Klarkson, Hamond, Mej i producent Grand Toura, Endi Vilman, kreirali su DriveTribe 2016. Sajt je uključivao mešavinu vesti, testova, automobilskih kvizova i drugog sadržaja.
Vrele Gume