Mit-ikona-kraljica La Delta, automobil koji je definitivno pokrenuo maštu obožavalaca.
U poslednje tri decenije, mnogi su pokušali da ožive taj mit, ali samo jedan je uspeo da kreira novu, vrlu posebnu ali i apsolutno oficijelnu Lancia Delta Martini Evo. Miki Biasion, dvostruki svijetski prvak u reliju, koji je osvojio 1988. i 1989. titule u grupi A upravo na Lancia Delti.
Napravljeno je osam primraka sa serijskim brojevima u unutrašnosti i sertifikatom autentičnosti s potpisom Miki Biasiona i trvtke Martini. Vozila su po želji Mikija vrlo bliska Delti Evo iz grupe A ali su uz moderne detalje homologovani za učešće u redovnom saobraćaju, tako da raspolažu modernim perforiranim Brembo kočnnim diskovima (prednji 330 mm, zadnji 300) i ultralaganim točkovima s gumama 225/35/18 Michelin Pilot Sport, u sportskom ruhu bez ABS-a.
Školjka originalne Delte je u skladu s velikim Mikijevim iskustvom dobila pojačanja šasije, kao i unapređeni pogon na sva četiri točka i direktni upravljač iz grupe A. Motor je dvolitarski turbo konfiguracijom iz grupe A, koji raspolaže sa osnovnih 220 ks a po potrebi preko varijabilnog mapiranja i pritiskom na dugme ispucava 340 ks kroz izduvni sistem promera od 70 mm.
Karoserija s troslojnim xirallic lakovima i detaljima od ugljeničnih vlakana, unutrašnjost presvučena kožom i alkantarom, kao i Sparco sportska sedišta od ugljeničnih vlakana, jasnu ukazuju na ekskluzivnost ovog sportite, isto kao i pločica sa serijskim brojem i potpis Mikija Biasiona koji u razgovoru tvrdi da je konstruisao jedno vrlo moderno vozilo, tako da ne moramo više plakati za originalom iz devedesetih. Trenutno je 7 od 8 primeraka prodato za iznos od kolportiranih 300.000€.
Vrele Gume
Ekskluzivno: Andreas Zanoff
1 Komentar
Comments are closed.
Prelep automobil samo po meni enterijer je trebao da bude moderniji,tad bi mi bio uverljivo najbolji, najlepši sve naj, naj, naj. Ako su ga već napravili za upotrebu u saobraćaju trebao bi da pruži sve što pružaju današnji automobili!