Kada jedna automobilska kompanija menja logo, to je obično značajan događaj, jer logo predstavlja imidž i identitet marke.
Objave tog tipa su obično ispraćene odgovarajućim pres materijalom u kojem se navode razlozi dotičnog poteza, gde se podsećamo na bogato nasleđe i slično. Međutim, Volvo nikada nije bio tipična kompanija, pa to nije ni na ovom planu.
Švedska marka je redizajnirala svoj logo i tiho, gotovo neprimetno ga predstavila javnosti. Naravno, promene su uočljive, tako da svako ko ga je spazio, ostao je zatečen. Volvo se prebacio na novo rešenje u okviru svih društvenih mreža, od Facebooka do Instagrama.
Kao što smo spomenuli, švedski proizvođač nije izdao bilo kakav pres materijal povodom dotične promene. Sasvim jasno, reč je o aktuelnom, minimalističkom pristupu, koji prate i ostale automobilske kompanije. Trend je započeo Volkswagen 2019., čiji primer su ispratili proizvođači poput Minija, Audija, Nissana i Toyote.
Kod novog logoa su svi elementi zatamnjeni, a ukupna forma deluje tanje. Naravno, neizbežni krug i strela su i dalje tu. Ovo rešenje ćemo verovatno videti na pres materijalima, korporativnim dokumentima, a ostaje da se vidi da li će ga Volvo primeniti i na vozilima.
Novi 2D dizajn je sedmi logo švedske marke u njenoj devedeset sedmogodišnjoj istoriji. Poslednja izmena je na snagu stupila 2016., a svi aktuelni modeli Volvoa nose tu oznaku. Pre nje, kompanija se uglavnom držala srebrno-plave teme, koja je bila na snazi decenijama. Interesantno, redizajnirano rešenje je na neki način omaž onom s kraja pedesetih.
Vrele Gume