I pored napunjenih 30 godina, u sjajnom je stanju.
Redovno i savesno održavanje vozila ne garantuje da će ono preći veliki broj kilometara bez kapitalnih kvarova, što naravno ne znači da ne treba „negovati“ automobil. Redovna zamena ulja i obraćanje pažnje na „zdravlje“ vozila mu bez dileme produžavaju vek, a Honda CRX Si iz 1991. je jedno od onih posebnih vozila koja su prevalila „milionče“, u ovom slučaju milja. Dotični automobil je u vlasništvu Tampa Honde na Floridi.
Ovaj japanski klasik je najpre bio izložen kod dilera 2015., kada mu ga je pozajmio tadašnji vlasnik, kaže Sadakut Ali, veteran Tampa Honde. U to vreme, diler je postavio fotografiju na Facebook stranicu, objavivši da je automobil prešao 1.002.473 milje (1,613.324 kilometra). Zelena nalepnica na vetrobranskom staklu pokazuje da je automobil prešao još jednu milju pre nego što je izložen. To je zaista impresivna kilometraža, ekvivalentna dvostrukom putu do Meseca i nazad.
CRX i dalje poseduje originalni enterijer, mada je prethodni vlasnik morao da odradi farbanje karoserije pre osam-devet godina. Međutim, kabinski prostor nije jedina stvar koja je zajedno s automobilom izašla iz fabrike pre 30 godina. Ono što je takođe ostalo netaknuto su motor i menjač (petostepena jedinica prisutna kod Si modela). Motor je 1,6-litarski atmosferski četvorocilindraš sa 108 ks i 132 Nm.
Honda CRX Si iz 1991. je podsetnik na to da ne treba po svaku cenu da se oslobađate vozila ako je ono prešlo veliki broj kilometara (posebno ako se radi o japanskom automobilu). Diler nema nameru da prodaje svoj CRX, a ne bismo ni mi.
Vrele Gume