Kvaka propasti
Opelova srpska blamaža, Porsche Turbo, Volvo S90 i snažne žene
Kraj godine je moguće „namirisati“ već po sadržaju elektronske pošte koja pristiže u redakciju. Novogodišnji VIP kokteli, promocije i žurke po Srbiji kao u najbolja vremena! Izgleda, nešto optimizma zapljusnulo i naše automobilske obale! Koliko je to realno, videćemo?! Doduše, ima i onih koji su pobrkali pojmove i protokolarne kategorije poput Mercedesa. Uz novogodišnje druženje i očekivano gala okupljanje novinara u elitnom restoranu, podmetnuli su edukativni trening o naprednim sistemima još neviđene E klase. Izdržao sam i taj nenadani noćni posao dostojan novinarskog pripravnika. Sve uz odelo, kravatu i „Elegance Dress Code“ i to još izvan radnog vremena. Molio bih odgovorne u Mercedesu, sledeće godine, prvo novi model na uvid pa onda promotivnu priču u odgovarajuće vreme i na primerenom mestu. Jer ovako je inteligencija prisutnih na opasnom testiranju.
A ništa bolji nije bio ni Opel! Prirediše nam takođe gala žurku i promociju nove Astre. Ništa posebno i sve već viđeno, osim što je etalon nemačke tehnologije i kvaliteta ostao bez kvake na zadnjim vratima. Baš kao u vicu, sposobni smo i čeličnu kocku pokvariti našom nemarnošću i arogancijom. Pa i Opel Astru u petoj deceniji nakon miliona prodatih primeraka predstaviti bez tako bitnog elementa karoserije. Svašta!
Nova Astra je stigla u Srbiju bez kvake na vratima! Da li je to ta simbolična „kvaka“ naše propasti?
Inače, bilo je u protekloj sedmici i prestoničkih promocija bez primedbi! Jedna od njih je ona vezana za Mitsubishi L200. Dobar i moćan je to kamionet sa limuzinskim karakteristikama.
Iznenadili su nas takođe ovih dana Porsche i to monstruoznom snagom novih Turbo modela i Volvo sa super luksuznim S90.
Pad prodaje Passata u Americi iznosi preko 60%. Đavo žestoko udara svojim repom
Sa druge strane, nije iznenadio podatak o padu prodaje VW Passata u Americi! Minus od preko 60%, sasvim prikladno simbolizuje izreku da đavo najžešće udara svojim repom. Dobro su smestili sami sebi a lepo su se i „namestili“ konkurenciji.
On se opet savršeno uklapio sa utiskom sedmice. Nedvosmisleno to je Pirelli sa temom novog kalendara. Umesto obnaženih lepotica, Eni Libovic u 2016. koketira sa moćnim ženama!
Biću iskren! U aktuelnom naletu starleta i političkih karikatura poput poslanice Gorjane, takve jake a uspešne žene sada tek posebno poštujem!