Herbert Dis kritikovao automobile pogonjene vodonikom – Glikenhaus ga izazvao na „dvoboj“
U nedavnom postu na Twitteru, šef Volkswagena, Herbert Dis, kritikovao je vozila pogonjena vodoničnim gorivnim ćelijama, a Kameron Glikenhaus je povodom toga izazvao VW, pozvavši ga da učestvuje u trci Baja 1000.
Dis je napisao: „Dokazano je da automobili na vodonik nisu solucija za zaustavljanje klimatskih promena. Elektrifikacija se pozicionirala na putevima. Besmislene debate su gubljenje vremena. Molim vas da poslušate nauku!“
Naravno, Glikenhaus je odgovorio na „tvit“ šefa VW grupe. „Zdravo Herberte. Razlika u mišljenju je dobrodošla. Ako mislite da je debata završena, trkajte se vašim ID.4, koji je upravo kompletirao NORRA 1000, protiv nas na Baja 1000 2022. u klasi vozila s nultom emisijom. Nastupićemo s vozilom na gorivne ćelije, bez baterija.“
After Herbert Diess Criticizes Fuel Cells, SCG Defies The VW ID.4 https://t.co/ZiiwQgw0ZE via @insideevs.com
— InsideEVs (@InsideEVs) May 21, 2021
Ovo nije prvi put da je Kameron Glikenhaus bacio rukavicu u lice ljubiteljima baterijskih automobila. On je takođe izazvao Ilona Maska, ali ovaj nije odgovorio.
Glikenhaus je najavio da planira da nastupi na Baja 1000 2022. s verzijom SCG Boota na vodonične gorivne ćelije. Nijedan čisto električni automobil do sada nije završio Baja 1000.
Naravno da ljubitelji vodoničnih ćelija i vodonične industrije navijaju za Glikenhausa, a pomalo je neobično što Herbert Dis ima neprestanu potrebu (ničim izazvan) da proziva vodonični pogon u isto vreme favorizujući baterijski. Ipak, na kraju krajeva, „svaki ciga svoga konja hvali“, ali bi bilo interesantno videti da li bi baterijski Volkswagen mogao da se nosi sa SCG Bootom FCEV.
Vrele Gume