„Japanac“ vs „Nemac“ – da li slabiji „samuraj“ ima šanse protiv „tevtonskog oklopnika“? (VIDEO)
Ovo je duel između atmosferskog i turbo V8. Međutim, „đavo je u prijanjanju“.
Trenutno u svetu moćnih V8 kupea, Lexus RC F se čini kao outsajder protiv snagatora kakav je Mercedes-AMG C63 S. Tako bar izleda kada se pogledaju specifikacije. Nemački model je značajno snažniji zahvaljujući svojoj twin-turbo postavci, dominirajući na planu isporuke obrtnog momenta.
Međutim, snaga nije jedini parametar koji igra ulogu u trkama ubrzanja. Prijanjanje je ono koje zna da napravi razliku, a u ovom slučaju je prilično hladno a asfalt je vlažan. Nameće se pitanje, da li Lexus RC F zaista može da se nosi sa snažnijim Mercedesom-AMG C63 S u pravolinijskoj trci?
Hajde da obratimo pažnju na brojke. RC F, bez obzira što zaostaje po pitanju snage, nije „mačiji kašalj“. Rasni, atmosferski 5,0-litarski V8 isporučuje 478 ks i 535 Nm, koje šalje na zadnje točkove.
S druge strane, AMG C63 S proizvodi 510 konja i masivnih 700 Nm maksimalnog obrtnog momenta iz 4,0-litarskog twin-turbo V8. Pogon je na zadnje točkove a masa je neznatno veća u odnosu na japanski kupe.
Na papiru, RC F je nešto sporiji; do „stotke“ ubrzava za 4,5 sekundi, naspram 3,9 sekundi nemačkog modela. Međutim, ove brojke se odnose na idealne uslove, što nas dovodi do trke ubrzanja u ovo članku.
Pored toga što je staza vlažna, kupei ne raspolažu istim gumama, tako da bi to možda moglo da napravi razliku?
Vrele Gume
1 Komentar
Comments are closed.
зашто наши новинари пишу глупости у насловима и заглављима. зар није једноставније дати опис два возила без тога.