Do 100 km/h će ubrzavati za ispod četiri sekunde.
Mercedes-AMG će uvesti u ponudu visokoperformantne vezije budućih EV modela u okviru EQ podbrenda. Suštinski, to će biti odrađeno po već postojećem receptu, što znači da ćemo imati osnovno vozilo, ali će se inženjeri fokusirati na unapređenje pravolinijskih performansi, upravljanja i kočenja. Prvi od ovih AMG EQ modela će debitovati kasnije u toku ove godine.
AMG sugeriše da su dva performantna elektromobila na horizontu. „Oni su ambasadori nove ere u okviru 43 i 52 serija AMG modela“, saopštila je kompanija.
Oba AMG električna primerka će imati po jedan elektromotor na obe osovine. Litijum-jonska baterija od 400 V će posedovati sopstveni sistem električnih insalacija, da bi se ukrotile dodatne performanse pogonskog sklopa. AMG i-Booster tehnologija će kombinovati rekuperaciju energije iz kočenja i hidraulični sistem usporavanja.
Po testiranjima Mercedesove performantne divizije, električni pogonski sistem će novim modelima obezbediti sposobnosti aktuelnog 4,0-litarskog twin-turbo V8. Sprint do „stotke“ će bit spušten na ispod 4 sekunde, dok će maksimalna brzina iznositi 250 km/h.
Budući da je reč o AMG modelima, oni će morati vizuelno da se distanciraju od niže pozicioniranih „rođaka“. Karakterisaće ih nova maska s vertikalnim pregradama, koja će verovatno biti slična „Panamericana“ stilu postojećih AMG proizvoda. Naravno, treba očekivati i izmene na odbojnicima, pragovima, uz dodatak aerodinamičkih elemenata.
Što se unutrašnjosti tiče, za očekivati je prisustvo sportskih detalja poput sedišta s naglašenom bočnom podrškom i drugačiji trim u odnosu na druge modele. MBUX sistem će dobiti posebne funkcije vezane za performantnu vožnju. Budući da elektromobile ne krasi raskošan zvuk motora s unutrašnjim sagorevanjem, AMG će „frizirati“ audio doživljaj uz pomoć generatora zvuka i zvučnika.
Vrele Gume