AktuelnoVesti

Nissan Qashqai (2021.): Premijera uživo (VIDEO)

5.09KPregleda

Nissanov bestseler je spreman da se pokloni publici

 

Ovo je treća važna premijera japanske marke, nakon Frontiera i Pathfindera. Ogroman uspeh Qashqaija u Evropi igra ključnu ulogu u planu japanske kompanije da stabilizuje poslovanje nakon velikog odliva sredstava u poslednjih par godina. Danas se skida veo s treće generacije popularnog modela.

 

Iz mnogih najava koje je objavio Nissan pre današnje premijere, imali smo prilike da saznamo mnogo toga u vezi sa dizajnom spoljašnjosti i enterijera, kao i tehničkim specifikacijama. Qashqai je najnoviji model japanskog brenda koji usvaja nove LED farove u formi slova „C“, koji automatski podešavaju svetlosni snop u odnosu na uslove na putu i saobraćaj, uz pomoć 12 individualnih elemenata.

 

Nissan je već obelodanio da će smena generacija doneti prirast u dimenzijama, što je posledica produžavanja međuosovinskog rastojanja za 20 milimetara. Karoserija je takođe 35 milimetara duža, 32 milimetra šira i 25 milimetara viša nego ranije, što donosi više prostora u visini glava i kolena. Novajlija je takođe i praktičniji, jer mu korisna zapremina prtljažnika raste za čak 74 litra (kada se polože nasloni zadnje klupe).

 

Glavno unapređenje u smislu tehnologije uključuje 12,3-inčni digitalni vozački displej i 9,0-inčni ekran info-zabavnog sistema. Prestižnije verzije novog Qashqaija će posedovati i 10,8-inčni „head-up“ displej i Bose audio sistem sa 10 zvučnika, uz sabvufer postavljen u prtljažnom odeljku.

 

Pored unapređene tehnologije, koja podrazumeva i bežično punjenje mobilnih telefona, Nissan obećava i kvalitetnije materijale unutar kabinskog prostora, s više mekih površina, a dostupna je i funkcija masaže za vozača i suvozača.

 

Nissan Qashqai za 2021. je podvrgnut „dijeti“, što je posledica prebacivanja na CMF-C platformu. Zadnja vrata su napravljena od kompozitnog materijala, a upotreba čelika visoke čvrstoće je povećana za 50 odsto. Ostala vrata, hauba i prednja krila, napravljeni su od aluminijuma. Ogibljenje dolazi u vidu unapređenog MacPherson rešenja napred, s tim što modeli s prednjim pogonom dobijaju polukrutu osovinu pozadi, dok AWD primerci uživaju u multilinku.

 

Ispod haube počiva 1,3-litarski turbobenzinski motor s blago hibridnom tehnologijom, koji isporučuje 140 ili 160 ks. Snažnija varijanta se može naručiti s opcionim AWD pogonom. Takođe, Nissan kupcima nudi izbor između šestostepenog manuelnog ili CVT menjača za snažniji agregat.

 

Kada je reč o ePower hibridnom sistemu, on se sastoji od 1,5-litarskog benzinca s varijabilnim kompresionim odnosom i 160 ks. SUS motor koristi svoju snagu da puni bateriju, koja napaja elektromotor od 190 konja i 330 Nm. Ova hibridna postavka obećava „impresivne performanse“, po rečima šefa projekta, Marka Fjoravantija.

 

 

Vrele Gume

Top Reviews

Video Widget

gallery