AktuelnoEco GreenVesti

Rimac obavio finalna testiranja pred premijeru C_Two

2.91KPregleda

Kompanija je unapredila aerodinamičku efikasnost električnog hiperautomobila za 34 odsto

 

Rimac nije skinuo veo sa serijskog C_Two, niti je obelodanio naziv modela; međutim, to nije usporilo njegov razvoj. Sada je hrvatska kompanija saopštila da je kompletirala finalna testiranja u vazdušnom tunelu, koristeći tri generacije C_Two prototipa, da bi optimizovala aerodinamiku automobila. Kompanija je iskoristila hiljade CFD simulacija da bi se novajlija što efikasnije probijao kroz vazduh.

 

Hiljade testova i simulacija, doprineli su poboljšanju aerodinamike C_Two za 34 odsto od predstavljanja inicijalna dva koncepta. Testovi su od tada značajno uznapredovali. Rimac je takođe morao da ispita sposobnosti sistema hlađenja, koristeći do 180 miliona elemenata za kreiranje detaljnih modela prenošenja toplote. Ipak, električni pogon C_Two ne zahteva isti nivo rashlađivanja kao automobili koje pogone motori s unutrašnjim sagorevanjem.

 

Rimac je takođe morao da testira aktivnu aerodinamiku svog pulena, koja uključuje četiri posebne komponente – aktivni prednji spliter, zakrilci podvozja i podesivo krilo koje služi kao vazdušna kočnica.

 

 

Aerodinamika je ključna za performanse automobila, više nego sirova snaga. C_Two će biti čisto električni hiperautomobil, koji mnogo obećava. Kompanija tvrdi da će moći da dostigne 412 km/h, dok će do stotke ubrzavati za 1,9 sekundi, što znači da će po performansama nadmašivati Tesla Roadster druge generacije.

 

Snaga dolazi iz četvoromotorne postavke s 1.940 ks. Detalji vezani za datum skidana vela s novajlije i njegovo ime, još uvek su tajni, mada Mate RImac kaže da ćemo uskoro saznati i jedno i drugo. Kompanija je takođe saopštila da će prodaja automobila započeti 12 meseci pre početka proizvodnje, kao i da nema zabrinutosti oko prodaje serije od 150 primeraka.

 

Vrele Gume

Top Reviews

Video Widget

gallery