Nema turba za BRZ
Novi Subaru BRZ je prošao kroz temeljno revidiranje stajlinga, a unapređen mu je i agregat. Nova bokser mašina radne zapremine 2,4 litra isporučuje više snage od odlazećeg 2,0-litraša. Ipak, neki su razočarani odsustvom turbopunjača (ne i mi). Šef PR-a japanske marke, Dominik Infante, objasnio je zašto se kompanija odlučila da zadrži „atmosferac“.
Po njemu, instaliranje turba iz Ascenta u BRZ bi negativno uticalo na sveukupne performanse. Subaru je postavio turbopunjač pri dnu agregata, što bi podiglo tačku težišta, jer bi motor počivao nešto više. Dodavanje turba bi takođe povećalo masu vozila, jer je potreban dodatan hardver, što bi ujedno povećalo i cenu vozila. Viša tačka težišta i dodatna težina, negativno bi uticali na vozne karakteristike.
Inače, motor raspolaže sa sasvim dovoljno snage. Isporučuje 231 ks (170 kW) i 250 Nm maksimalnog obrtnog momenta, koji se dostiže pri 3.700 o/min, što je prilično niže u odnosu na 6.400 o/min prethodne jedinice.
Kao što smo već istakli u predstavljanju ovog modela, novi BRZ počiva na platformi aktuelnog primerka, mada je Subaru poboljšao krutost i odzivnost karoserije. Početak prodaje zakazan za narednu jesen.
Vrele Gume